AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Foreldre har brukt ulike straffemetoder mot barn gjennom tiden og det er heldigvis ikke så mye belte og bjørkeris lenger, men synes du det er greit å vaske munnen til en 5-åring med såpe? Anonymkode: 7d7fc...af6
ajarRun Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Nei, stakkars barn, at du engang vurderer det!
GammelKaktus Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Nei, overhodet ikke. Det er et overgrep mot barnet. 2
Maleficenta Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Nei. Dessuten er det ikke bra for slimhinnene i munnen å vaske den med såpe 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Absolutt ikke. Anonymkode: af234...a50 1
Veslefrikk Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Nei! Det er ikke greit. Det er jo rett og slett barnemishandling! 1
Synne-Marie Skrevet 7. desember 2015 #9 Skrevet 7. desember 2015 Man bør ha flere (og bedre!) strategier for å oppdra sitt barn enn fysisk straff. 1
lunamuna Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 Ville du vasket din mann med såpe i munnen? Din mor? Barn skal ikke straffes. De skal få konsekvenser som andre voksne folk. 1
Gjest Nori Skrevet 7. desember 2015 #11 Skrevet 7. desember 2015 Dagmammaen min vasket munnen min med såpe hvis jeg sa et stygt ord. Var det greit? På ingen måte!
Gjest Raindrops Skrevet 7. desember 2015 #12 Skrevet 7. desember 2015 Nei, absolutt ikke greit. Dessuten kan man bli dårlig av det, såpe er ikke ment til innvortes bruk.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #14 Skrevet 7. desember 2015 Det er mange år siden nå, men min mor gjorde dette. Hun er av den gamle skolen og gjorde det hun trodde var riktig, men må si at jeg har vanskelig for å se at noen kan tro at det er til det beste for barn. Ingen foreldre er perfekte og de gjør feil som alle andre. Ville bare høre hva folk tenker om det. TS Anonymkode: 7d7fc...af6 1
Anciol Skrevet 7. desember 2015 #15 Skrevet 7. desember 2015 Nei ville ikke gjort det, bedre å forklare barnet at det er stygt å si stygge ting!
minister-mio Skrevet 7. desember 2015 #16 Skrevet 7. desember 2015 Man har ingen rett til å tvinge gift inn i kroppen til noen.
estrella Skrevet 7. desember 2015 #17 Skrevet 7. desember 2015 Absolutt ikke. Det finnes bedre måter å oppdra et barn enn fysisk straff og såpe i munnen.
Devilheart Skrevet 7. desember 2015 #18 Skrevet 7. desember 2015 Er såpe giftig??? Da må jeg være udødelig siden jeg har vasket meg med såpe og sjampoo overalt gjennom mange, mange år og fortsatt lever. *sett inn facepalm-smiley*Helvettes smiley-katalog! Helt umulig å finne det man leter etter jo!!
Maleficenta Skrevet 7. desember 2015 #19 Skrevet 7. desember 2015 Er såpe giftig??? Da må jeg være udødelig siden jeg har vasket meg med såpe og sjampoo overalt gjennom mange, mange år og fortsatt lever. *sett inn facepalm-smiley*Helvettes smiley-katalog! Helt umulig å finne det man leter etter jo!!det er ikke giftig men det har sulfater som gjør at du tørker ut slimhinnene og ved ofte bruk kan man få sår i munnen. Dessuten smaker såpe helt forferdelig. Er en helt meningsløs og ondskapsfull straff man ikke kommer noen vei med. Ungen blir bare redd foreldrene sine da
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #20 Skrevet 7. desember 2015 Er såpe giftig??? Da må jeg være udødelig siden jeg har vasket meg med såpe og sjampoo overalt gjennom mange, mange år og fortsatt lever. *sett inn facepalm-smiley*Helvettes smiley-katalog! Helt umulig å finne det man leter etter jo!!Det er ingen som har påstått at det er verken giftig eller dødelig. Anonymkode: 7d7cb...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå