Gå til innhold

Viaplay VS netflix?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Hva anbefaller du?
Er ikke intr i sport av noe slag. Kun filmer og serier. + barnefillmer/animerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest morhjertegod

Helt klart Netflix, viaplay ble vi kjempe skuffet av, kun noen få gode serier. Her er Netflix og Hbo favorittene hos voksne. Mens ungene bruker kun Netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker Netflix til vanlig, men pleier å ta en måned med Viaplay på sommeren når vi skal ut og fly og være steder uten nett, siden de har muligheten til å lagre serier/filmer offline. Det er vel noe bedre utvalg av f.eks Disney eller mer kjente serier/filmer på Viaplay, men totalen er best på Netflix syns jeg.

Anonymkode: 1c273...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netflix med mulighet til å bruke Amerikanske versjonen. Finnes flere extansion-ting til chrome, safari etc. Bare ta deg en liten sjekk. 

Har selv kontaktet netflix på grunn av et problem. Først norske, så havnet jeg på den Amerikanske kundeservicen (var chat på nett). Da spurte han om jeg brukte den Norske eller Amerikanske, ba meg så om å last ned det og det for å sjekke om problemet også gjaldt den Amerikanske. Så han hjalp meg med å få tilgang til den Amerikanske versjonen :fnise:
Så jeg spurte rett ut om det var et problem, "Nei, så lenge du betaler for deg så bryr vi oss ikke". 
Så havnet jeg tilbake til de norske, de spurte om det samme og de brydde seg heller ikke. 

Anonymkode: 75b59...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart Netflix. Har hatt begge deler over lengre tid, og på Viaplay finner jeg ikke noe mer å se etter en måneds tid. I tillegg legger de ut svært lite nytt syns jeg. Har brukt Viaplay en del på reise ettersom man kan laste ned serier/filmer, noe som er et stort pluss med barn i hus. 

Netflix har alltid mye godt på lager, mye fint for barn og i tillegg sine egne (gode) produksjoner. Har brukt Netflix i flere år allerede og vil nok fortsette å bruke det i lang tid fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...