AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Noen som har tips til hvordan dominere en mann? Er ny på dette og er usikker hvordan jeg skal gjøre det. Anonymkode: 8b325...859
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Eh? Mannen er den som er skapt dominerende, ikke kvinnen. Det er mannen som puler kvinner, kvinner kan ikke pule menn. Kvinner blir pult. Anonymkode: b044c...fac
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Eh? Mannen er den som er skapt dominerende, ikke kvinnen. Det er mannen som puler kvinner, kvinner kan ikke pule menn. Kvinner blir pult. Anonymkode: b044c...facstakkars deg. Anonymkode: 594ee...05c 7
WubWub Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Eh? Mannen er den som er skapt dominerende, ikke kvinnen. Det er mannen som puler kvinner, kvinner kan ikke pule menn. Kvinner blir pult. Anonymkode: b044c...facDet forandrer ikke det faktum at menn kan være undedanige/passive og kvinner kan være dominerende og handlekraftige.Selv damer kan være alfa 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Det forandrer ikke det faktum at menn kan være undedanige/passive og kvinner kan være dominerende og handlekraftige.Selv damer kan være alfaEr det du som liker å se på at dama di blir knullet av en annen mann?? Anonymkode: a3c14...999
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Eh? Mannen er den som er skapt dominerende, ikke kvinnen. Det er mannen som puler kvinner, kvinner kan ikke pule menn. Kvinner blir pult. Anonymkode: b044c...facHAHAHAHAHA har du møtt norske kvinner eller!? Lever du under en stein?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Det forandrer ikke det faktum at menn kan være undedanige/passive og kvinner kan være dominerende og handlekraftige.Selv damer kan være alfaBare hvis mannen er tøffel. Men det er ikke en dominant kvinne og en dominert mann, det er en tøffel av en mann og en kvinne som trenger en sterk mann for å bli dominert. Hun vil aldri trives i et slikt forhold. Anonymkode: b044c...fac
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Eh? Mannen er den som er skapt dominerende, ikke kvinnen. Det er mannen som puler kvinner, kvinner kan ikke pule menn. Kvinner blir pult. Anonymkode: b044c...facDet er som å si at menn kan ikke bli voldtatt Anonymkode: 2e0bd...ccd
WubWub Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Er det du som liker å se på at dama di blir knullet av en annen mann?? Anonymkode: a3c14...999Says who?
WubWub Skrevet 6. desember 2015 #10 Skrevet 6. desember 2015 Bare hvis mannen er tøffel. Men det er ikke en dominant kvinne og en dominert mann, det er en tøffel av en mann og en kvinne som trenger en sterk mann for å bli dominert. Hun vil aldri trives i et slikt forhold.Anonymkode: b044c...facNei det er feil. Det er mange damer som trives med å være den dominerende parten. Folk har forskjellige preferanser og personligheter, kjønnet ditt avgjør ikke om du vokser opp som dominant eller underdanige.Som du sier finnes det mannlige tøfler og det finnes sterke damer. Kjønnsroller og de kvalitetene forskjellige kjønn skal ha er ikke hugget i sten, det finnes mange variasjoner rett og slett fordi folk er forskjellig. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #11 Skrevet 6. desember 2015 Says who?Du har skrevet det før. Kan du beskrive hva det er ved det, som du liker? Anonymkode: a3c14...999 1
WubWub Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 Du har skrevet det før. Kan du beskrive hva det er ved det, som du liker? Anonymkode: a3c14...999Nei det har jeg ikke
herremann Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 Noen som har tips til hvordan dominere en mann? Er ny på dette og er usikker hvordan jeg skal gjøre det. Anonymkode: 8b325...859for meg å kunne tillate at en dame dominerer meg så må hun inneha visse.... kvaliteter.hun må ha masse selvtillittha utstråling og sexappelvise at hun nyter å erte og knulle meg.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Nei det har jeg ikkeSå du liker det ikke? Anonymkode: a3c14...999
WubWub Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Så du liker det ikke? Anonymkode: a3c14...999Hvorfor lurer du på detTror du blander meg med noen andre.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #16 Skrevet 6. desember 2015 Binde han fast , piske han, klapse litt svakt til penisen hans, nekte han å ta på deg før du gir han lov, kåte han opp til han sprenger og fortsatt nekte han å komme , sette deg på ansiktet hans så du kan ri ansiktet hans mens han stimulerer deg med tunga og nesa, helle iskaldt vann på han, kommandere han! Anonymkode: dbf52...1c1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #17 Skrevet 7. desember 2015 HAHAHAHAHA har du møtt norske kvinner eller!? Lever du under en stein?Jeg har stusset over det selv når jeg møter andre Norske ektepar, de fleste ser ut til å ha en dominerende kvinne. Syntes synd på mannen i de situasjonene, men hvem vet, kanskje det er slik de vil ha det.Jeg har vært involvert i et utroskap med ei dame (mannen hennes vet ikke om det per i dag), det ser ut til at hun dominerer han der også. Hun styrer familieøkonomien, samt hvor de reiser og hva han får gjøre i fritiden sin. Triste saker... Anonymkode: 51b48...6fa 1
Sheherasade Skrevet 7. desember 2015 #18 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har stusset over det selv når jeg møter andre Norske ektepar, de fleste ser ut til å ha en dominerende kvinne. Syntes synd på mannen i de situasjonene, men hvem vet, kanskje det er slik de vil ha det.Jeg har vært involvert i et utroskap med ei dame (mannen hennes vet ikke om det per i dag), det ser ut til at hun dominerer han der også. Hun styrer familieøkonomien, samt hvor de reiser og hva han får gjøre i fritiden sin. Triste saker...Anonymkode: 51b48...6faDu har nok misforstått. Kvinner som ofte virker domimante, eller som er sosialt flinke til å navigere seg i samfunnet og har selvtillit, liker oftere å være submissive. Forskningen viser også at det er like vanlig for menn å være submissive som kvinner: http://www.researchgate.net/publication/24263803_Social_Dominance_and_Forceful_Submission_Fantasies_Feminine_Pathology_or_Power 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #19 Skrevet 7. desember 2015 Noen som har tips til hvordan dominere en mann? Er ny på dette og er usikker hvordan jeg skal gjøre det. Anonymkode: 8b325...859Tror ikke dette akkurat er det beste forumet for å svar på slike spørsmål. Prøv heller cupido.no, http://www.oslobdsm.no/ osv. Anonymkode: 7aefc...eab
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #20 Skrevet 7. desember 2015 Eh? Mannen er den som er skapt dominerende, ikke kvinnen. Det er mannen som puler kvinner, kvinner kan ikke pule menn. Kvinner blir pult. Anonymkode: b044c...facI følge et tv program (tror det var trekant på nrk) så er det mangel på dominante damer så mange mannfolk har sansen for kvinnfolk som svinger pisken og kvinner kan ta mannen. Hørt om strap-on? Anonymkode: 511a7...8ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå