Gå til innhold

Dominering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvordan dominere en mann? Er ny på dette og er usikker hvordan jeg skal gjøre det. 

Anonymkode: 8b325...859

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh? Mannen er den som er skapt dominerende, ikke kvinnen. Det er mannen som puler kvinner, kvinner kan ikke pule menn. Kvinner blir pult. 

Anonymkode: b044c...fac

Skrevet

Eh? Mannen er den som er skapt dominerende, ikke kvinnen. Det er mannen som puler kvinner, kvinner kan ikke pule menn. Kvinner blir pult. 

stakkars deg.

Anonymkode: 594ee...05c

• Liker 7
Skrevet

Det forandrer ikke det faktum at menn kan være undedanige/passive og kvinner kan være dominerende og handlekraftige.

Selv damer kan være alfa

• Liker 1
Skrevet

Det forandrer ikke det faktum at menn kan være undedanige/passive og kvinner kan være dominerende og handlekraftige.

Selv damer kan være alfa

Er det du som liker å se på at dama di blir knullet av en annen mann?? 

Anonymkode: a3c14...999

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

HAHAHAHAHA har du møtt norske kvinner eller!? Lever du under en stein?

Skrevet

Selv damer kan være alfa

Bare hvis mannen er tøffel. Men det er ikke en dominant kvinne og en dominert mann, det er en tøffel av en mann og en kvinne som trenger en sterk mann for å bli dominert. Hun vil aldri trives i et slikt forhold.

Skrevet

Det er som å si at menn kan ikke bli voldtatt

Anonymkode: 2e0bd...ccd

Skrevet

Er det du som liker å se på at dama di blir knullet av en annen mann?? 

Says who?

Skrevet

Bare hvis mannen er tøffel. Men det er ikke en dominant kvinne og en dominert mann, det er en tøffel av en mann og en kvinne som trenger en sterk mann for å bli dominert. Hun vil aldri trives i et slikt forhold.

Nei det er feil. Det er mange damer som trives med å være den dominerende parten. Folk har forskjellige preferanser og personligheter, kjønnet ditt avgjør ikke om du vokser opp som dominant eller underdanige.

Som du sier finnes det mannlige tøfler og det finnes sterke damer. Kjønnsroller og de kvalitetene forskjellige kjønn skal ha er ikke hugget i sten, det finnes mange variasjoner rett og slett fordi folk er forskjellig. 

• Liker 2
Skrevet

Says who?

Du har skrevet det før. Kan du beskrive hva det er ved det, som du liker? 

• Liker 1
Skrevet

Du har skrevet det før. Kan du beskrive hva det er ved det, som du liker? 

Nei det har jeg ikke

Skrevet

Noen som har tips til hvordan dominere en mann? Er ny på dette og er usikker hvordan jeg skal gjøre det. 

for meg å kunne tillate at en dame dominerer meg så må hun inneha visse.... kvaliteter.

hun må ha masse selvtillitt
ha utstråling og sexappel
vise at hun nyter å erte og knulle meg.

Skrevet

Nei det har jeg ikke

Så du liker det ikke? 

Skrevet

Så du liker det ikke? 

Hvorfor lurer du på det

Tror du blander meg med noen andre.

Skrevet

Binde han fast , piske han, klapse litt svakt til penisen hans, nekte han å ta på deg før du gir han lov, kåte han opp til han sprenger og fortsatt nekte han å komme , sette deg på ansiktet hans så du kan ri ansiktet hans mens han stimulerer deg med tunga og nesa, helle iskaldt vann på han, kommandere han!

Anonymkode: dbf52...1c1

Skrevet

HAHAHAHAHA har du møtt norske kvinner eller!? Lever du under en stein?

Jeg har stusset over det selv når jeg møter andre Norske ektepar, de fleste ser ut til å ha en dominerende kvinne. Syntes synd på mannen i de situasjonene, men hvem vet, kanskje det er slik de vil ha det.

Jeg har vært involvert i et utroskap med ei dame (mannen hennes vet ikke om det per i dag), det ser ut til at hun dominerer han der også. Hun styrer familieøkonomien, samt hvor de reiser og hva han får gjøre i fritiden sin. Triste saker...

Anonymkode: 51b48...6fa

• Liker 1
Skrevet

Jeg har stusset over det selv når jeg møter andre Norske ektepar, de fleste ser ut til å ha en dominerende kvinne. Syntes synd på mannen i de situasjonene, men hvem vet, kanskje det er slik de vil ha det.

Jeg har vært involvert i et utroskap med ei dame (mannen hennes vet ikke om det per i dag), det ser ut til at hun dominerer han der også. Hun styrer familieøkonomien, samt hvor de reiser og hva han får gjøre i fritiden sin. Triste saker...

Anonymkode: 51b48...6fa

Du har nok misforstått. Kvinner som ofte virker domimante, eller som er sosialt flinke til å navigere seg i samfunnet og har selvtillit, liker oftere å være submissive. Forskningen viser også at det er like vanlig for menn å være submissive som kvinner:
http://www.researchgate.net/publication/24263803_Social_Dominance_and_Forceful_Submission_Fantasies_Feminine_Pathology_or_Power

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke dette akkurat er det beste forumet for å svar på slike spørsmål. Prøv heller cupido.no, http://www.oslobdsm.no/ osv.

Anonymkode: 7aefc...eab

Skrevet

I følge et tv program (tror det var trekant på nrk) så er det mangel på dominante damer så mange mannfolk har sansen for kvinnfolk som svinger pisken og kvinner kan ta mannen. Hørt om strap-on?

Anonymkode: 511a7...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...