Gå til innhold

Er så ulykkelig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for å føle litt lykke, på de tøffeste dagene? Orker ikke være så ulykkelig lenger

Anonymkode: 463ef...edf

Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet

Nå sier du ikke noe om hvorfor, så vanskelig å komme med generelle råd. Men kan snakke om hva som har funket for meg, jeg har vært igjennom mye sorg. Kom deg ut, tving deg ut på tur i naturen og frisk luft, beveg deg, bli sliten. Snakke med noen du føler skjønner deg, la mennesker rundt deg få vite, ta imot hjelp og trøst. Klem.

Skrevet

Nå sier du ikke noe om hvorfor, så vanskelig å komme med generelle råd. Men kan snakke om hva som har funket for meg, jeg har vært igjennom mye sorg. Kom deg ut, tving deg ut på tur i naturen og frisk luft, beveg deg, bli sliten. Snakke med noen du føler skjønner deg, la mennesker rundt deg få vite, ta imot hjelp og trøst. Klem.

:kghjerte:

Skrevet

dytter

Skrevet

Det er de småtingene som hjelper. Er hjemme hele dagen. Gjør ikke en dritt. Ikke fullført vgs. Livet er håpløst.

Dårlig råd, men en røyk hjelper på her. Jeg blir avslappet og rett og slett koser meg. Nyter den friske luften ute mens jeg observerer det rundt meg. 

Se morsomme videoer på YouTube. Alt fra babyer, katter, aper, fails.

Tenker på at andre har det verre. Andre har blitt drept i ung alder. Jeg er heldig. Man må ikke sammenligne seg selv med de som har det bedre.

Prøver å huske noen gode koselige minner. Virker som hele barndommen er svart men jeg hadde jo hyggelige stunder inni mellom det hele.

Anonymkode: 624fd...ed6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...