Sunshineflower Skrevet 30. mai 2016 #21 Skrevet 30. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Slutt å prøv å lag drama over alt er du snill Anonymkode: ab1c6...ffa Jeg lager ikke drama. Men jeg lurer på om en manneguide ganske avslappende . Er vel litt av hvert av menn også. Jeg liker at folk snakker dannet til hveandre. Og hyggelig. Samt ikke beskylder hveandre for ting hele tiden. Vennlige ord gir avslappet stemning, og bra stemning!. 2
Silfen Skrevet 30. mai 2016 #22 Skrevet 30. mai 2016 Et øyeblikk siden, Sunshineflower skrev: Jeg lager ikke drama. Men jeg lurer på om en manneguide ganske avslappende . Er vel litt av hvert av menn også. Jeg liker at folk snakker dannet til hveandre. Og hyggelig. Samt ikke beskylder hveandre for ting hele tiden. Vennlige ord gir avslappet stemning, og bra stemning!. Du ER klar over at det finnes fora for menn, ja? Hvorfor tar du ikke turen og ser selv? 2
Sunshineflower Skrevet 30. mai 2016 #23 Skrevet 30. mai 2016 (endret) 2 minutter siden, Silfen skrev: Du ER klar over at det finnes fora for menn, ja? Hvorfor tar du ikke turen og ser selv? Jeg går ikke på manneforumer faktisk. Jeg interesserer meg ikke for å lete de opp heller . Hvorfor skal jeg det? . Faktisk nei : jeg er ikke interessert i å gå på et diskusjonsforum for menn. Men kanskje det er noe for deg @Silfen Endret 30. mai 2016 av Sunshineflower 1
ajarRun Skrevet 30. mai 2016 #24 Skrevet 30. mai 2016 3 timer siden, Plaskebrus skrev: Det var en morsom tråd! Takk til Anonymbrukern som dro den opp Skjønner ikke at du skulle ta 12 år før hovedinnlegget skulle få sitt første poeng. De hadde ikke poeng da.
Silfen Skrevet 30. mai 2016 #25 Skrevet 30. mai 2016 2 minutter siden, Sunshineflower skrev: Jeg går ikke på manneforumer faktisk. Jeg interesserer meg ikke for å lete de opp heller . Hvorfor skal jeg det? . Faktisk nei : jeg er ikke interessert i å gå på et diskusjonsforum for menn. Men kanskje det er noe for deg @Silfen Det er jo du som driver og forherliger dem. Typisk dramakjerring. 1
Sunshineflower Skrevet 30. mai 2016 #26 Skrevet 30. mai 2016 (endret) 1 minutt siden, Silfen skrev: Det er jo du som driver og forherliger dem. Typisk dramakjerring. Nei jeg forherliger ingen. Takk for vennlige ord fra deg @Silfen. Ville du sagt det samme om du traff meg på byn? haha. Jeg er ikke vane med at folk sier sånnt til meg i virkeligheten Endret 30. mai 2016 av Sunshineflower 1
Silfen Skrevet 30. mai 2016 #27 Skrevet 30. mai 2016 Det har ingenting for seg å tagge meg, jeg har funksjonen skrudd av.
Zenobia Skrevet 30. mai 2016 #29 Skrevet 30. mai 2016 (endret) Det er endel gull i arkivet her. Takk til AB som dro opp tråden ..om den ikke var gull, akkurat, var den iallfall.. messing? Endret 30. mai 2016 av Zenobia Ble et komma for mye 1
Sunshineflower Skrevet 30. mai 2016 #30 Skrevet 30. mai 2016 4 minutter siden, Silfen skrev: Det har ingenting for seg å tagge meg, jeg har funksjonen skrudd av. Bra du sier det hehe 1
Gjest Elyanie Skrevet 31. mai 2016 #31 Skrevet 31. mai 2016 15 timer siden, Plaskebrus skrev: Hvorfor ti brukere? Fordi det blir så slitsomt med enda flere.
Gjest Elyanie Skrevet 31. mai 2016 #32 Skrevet 31. mai 2016 14 timer siden, Silfen skrev: Du ER klar over at det finnes fora for menn, ja? Hvorfor tar du ikke turen og ser selv? Hva diskuteres der da? Bil, motor, fiske, jakt og gærne kvinnfolk?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #33 Skrevet 31. mai 2016 17 timer siden, Plaskebrus skrev: Det var en morsom tråd! Takk til Anonymbrukern som dro den opp Skjønner ikke at du skulle ta 12 år før hovedinnlegget skulle få sitt første poeng. Om det hadde vært en morsom tråd hadde det vel vært mer enn ett eneste svar...? Et innlegg med kun et svar kan vel neppe kalles en tråd en gang. Anonymkode: ee185...00d
Gjest Spiderman Skrevet 31. mai 2016 #34 Skrevet 31. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det hadde vært en morsom tråd hadde det vel vært mer enn ett eneste svar...? Et innlegg med kun et svar kan vel neppe kalles en tråd en gang. Anonymkode: ee185...00d Hadde jeg vært bruker her for 12 år siden hadde det vært to. 29 minutter siden, Elyanie skrev: Fordi det blir så slitsomt med enda flere. Med en gang jeg skaper litt hete her inne syntes jeg det er slitsomt med en. Kudos til deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå