Gå til innhold

Hvis dette var manneguiden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å prøv å lag drama over alt er du snill :)

Anonymkode: ab1c6...ffa

Jeg lager ikke drama. :) Men jeg lurer på om en manneguide ganske avslappende :) . Er vel litt av hvert av menn også. Jeg liker at folk snakker dannet til hveandre. Og hyggelig. Samt ikke beskylder hveandre for ting hele tiden. Vennlige ord gir avslappet stemning, og bra stemning!. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sunshineflower skrev:

Jeg lager ikke drama. :) Men jeg lurer på om en manneguide ganske avslappende :) . Er vel litt av hvert av menn også. Jeg liker at folk snakker dannet til hveandre. Og hyggelig. Samt ikke beskylder hveandre for ting hele tiden. Vennlige ord gir avslappet stemning, og bra stemning!. 

Du ER klar over at det finnes fora for menn, ja? Hvorfor tar du ikke turen og ser selv?

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Silfen skrev:

Du ER klar over at det finnes fora for menn, ja? Hvorfor tar du ikke turen og ser selv?

Jeg går ikke på manneforumer faktisk. Jeg interesserer meg ikke for å lete de opp heller :) . Hvorfor skal jeg det? ;) . Faktisk nei : jeg er ikke interessert i å gå på et diskusjonsforum for menn.  Men kanskje det er noe for deg @Silfen

Endret av Sunshineflower
  • Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Plaskebrus skrev:

:baby:

Det var en morsom tråd!

Takk til Anonymbrukern som dro den opp:laugh: Skjønner ikke at du skulle ta 12 år før hovedinnlegget skulle få sitt første poeng.

De hadde ikke poeng da.

Skrevet
2 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Jeg går ikke på manneforumer faktisk. Jeg interesserer meg ikke for å lete de opp heller :) . Hvorfor skal jeg det? ;) . Faktisk nei : jeg er ikke interessert i å gå på et diskusjonsforum for menn.  Men kanskje det er noe for deg @Silfen

Det er jo du som driver og forherliger dem. Typisk dramakjerring.

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Silfen skrev:

Det er jo du som driver og forherliger dem. Typisk dramakjerring.

Nei jeg forherliger ingen. Takk for vennlige ord fra deg @Silfen. Ville du sagt det samme om du traff meg på byn? haha. Jeg er ikke vane med at folk sier sånnt til meg i virkeligheten :) 

Endret av Sunshineflower
  • Liker 1
Skrevet

Det har ingenting for seg å tagge meg, jeg har funksjonen skrudd av.

Skrevet

Haha, jeg måtte nå le litt. :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er endel gull i arkivet her.

Takk til AB som dro opp tråden :biggrin:  ..om den ikke var gull, akkurat, var den iallfall.. messing? :Hehe: 

Endret av Zenobia
Ble et komma for mye
  • Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Silfen skrev:

Det har ingenting for seg å tagge meg, jeg har funksjonen skrudd av.

Bra du sier det :) hehe 

• Liker 1
Gjest Elyanie
Skrevet
15 timer siden, Plaskebrus skrev:

Hvorfor ti brukere?:laugh:

Fordi det blir så slitsomt med enda flere.:fnise:

Gjest Elyanie
Skrevet
14 timer siden, Silfen skrev:

Hva diskuteres der da? Bil, motor, fiske, jakt og gærne kvinnfolk? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Plaskebrus skrev:

:baby:

Det var en morsom tråd!

Takk til Anonymbrukern som dro den opp:laugh: Skjønner ikke at du skulle ta 12 år før hovedinnlegget skulle få sitt første poeng.

Om det hadde vært en morsom tråd hadde det vel vært mer enn ett eneste svar...? Et innlegg med kun et svar kan vel neppe kalles en tråd en gang. 

Anonymkode: ee185...00d

Gjest Spiderman
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det hadde vært en morsom tråd hadde det vel vært mer enn ett eneste svar...? Et innlegg med kun et svar kan vel neppe kalles en tråd en gang. 

Anonymkode: ee185...00d

Hadde jeg vært bruker her for 12 år siden hadde det vært to.

29 minutter siden, Elyanie skrev:

Fordi det blir så slitsomt med enda flere.:fnise:

Med en gang jeg skaper litt hete her inne syntes jeg det er slitsomt med en. Kudos til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...