AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Jeg er på min 5 dag uten røyk nå, og synes egentlig det er supert. Jeg damper litt for å gjøre det lettere, men er ganske lavt på nikotin. Problemet er at jeg har blitt veldig trist, har mest lyst til å sove meg gjennom dagene, alt virker så meningsløst. Vanligvis trener jeg nesten daglig i tillegg til jobb og studier, men nå gidder jeg ikke verken å trene eller studere. Har første eksamen i morgen, men har egentlig jobbet godt hittil i år så tror det skal gå bra. Tenker litt at det hadde vært en lettelse å slippe å leve mer, men har absolutt ingen planer om å ta selvmord altså. Bare for å gi et inntrykk av hvordan jeg tenker. Spørsmålet er om dettegår over, og isåfall hvor lang tid det tar? Jeg er "egentlig" alkoholiker, men har vært edru i nesten et år nå. Og vil ikke risikere å bli så deprimert at jeg begynner å drikke igjen. Jeg har forskjellige typer antidepressiva i skapet fra jeg gikk på de tidligere, men vil jo helst unngå det der. Jeg vil så gjerne være et sunt og friskt menneske som ikke er avhengig av masse tull, verken fysisk eller psykisk. Men samtidig er det ikke verdt å slutte å røyke eller å unngå antidepressiva om det fører til at jeg begynner å drikke igjen. Og alt det fører med seg. Innlegget er kanskje litt rotete, men egentlig orkerjeg ikke å skrive det i det hele tatt, så det får nesten bare være som det er. Jeg håper noen kanskje har noen råd? Anonymkode: 82755...a6e
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Slutt å røyke etter eksamen? Sånn at det ikke gjør noe at du bare ligger i sengen og sover?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå