AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Hei!Jeg er en ung kvinne med fibromyalgi som har startet en blogg. Hvis noen av dere har fibromyalgi eller mistenker dere har det, kan dere gjerne titte innom og se om dere kjenner dere igjen. Anonymkode: bf8c7...196
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 http://ungmedfibromyalgi.blogg.no/ Anonymkode: bf8c7...196
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Jeg tror du mener alle synske som har fibromyalgi, fordi du inkluderte ingen lenke. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Det er bare å bruke øynene det Anonymkode: bf8c7...196
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Det er bare å bruke øynene det Anonymkode: bf8c7...196Du rakk det akkurat før jeg postet Jeg skjønner ikke at folk tror FM er en tullesykdom, men de blander det vel med ME som er en tullesykdom. Leste litt på bloggen, men jeg er ikke syk så noe av det virker ikke relevant. Kan ikke fordra fonten du bruker.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Du rakk det akkurat før jeg postet Jeg skjønner ikke at folk tror FM er en tullesykdom, men de blander det vel med ME som er en tullesykdom. Leste litt på bloggen, men jeg er ikke syk så noe av det virker ikke relevant. Kan ikke fordra fonten du bruker.Nei, men da trenger du ikke å besøke den mer Anonymkode: bf8c7...196
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Nei, men da trenger du ikke å besøke den mer Anonymkode: bf8c7...196Jeg bare trodde du ville ha tilbakemelding, mente ikke å være negativ. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Fibromyalgi gir jo forskjellige og varierende symptomer, og mange kan også ha lignende symptomer uten å ha fibromyalgi.Fint at du har startet en blogg, det er fin terapi for en selv og kan være hjelp for enkelte andre, men jeg syns du har bommet med å legge ut om den her å skrive "om dere tror dere har det og kjenner dere igjen", for nettopp sånne holdninger bidrar til at mennesker med vanlige problemer med lignende symtpomer plutselig sykeliggjør seg mye mer. Anonymkode: 344c4...322 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #9 Skrevet 7. desember 2015 Fibromyalgi gir jo forskjellige og varierende symptomer, og mange kan også ha lignende symptomer uten å ha fibromyalgi.Fint at du har startet en blogg, det er fin terapi for en selv og kan være hjelp for enkelte andre, men jeg syns du har bommet med å legge ut om den her å skrive "om dere tror dere har det og kjenner dere igjen", for nettopp sånne holdninger bidrar til at mennesker med vanlige problemer med lignende symtpomer plutselig sykeliggjør seg mye mer.Anonymkode: 344c4...322det handler ikke om å sykeliggjøre seg, men å være oppmerksom. Fybromyalgi er veldig utbredt i dagens samfunn med stress som er en stor del av livsstilen vår. Jeg visste ikke om sykdommen før jeg ble utredet for det, og hadde jeg visst om den kunne jeg sluppet mange år med smerter som jeg trodde var vanlige. TS Anonymkode: bf8c7...196
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå