AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Del Skrevet 6. desember 2015 Når jeg har på meg bilbelte har jeg det alltid opp i halsen. Hva kan jeg gjøre for at beltet ikke skal kvele meg? Anonymkode: 4b815...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Del Skrevet 6. desember 2015 Du kan flytte bilbeltefestet nedover - de er bevegelige i så godt som alle biler. Skal funke for folk som er så liten som 1,50m. Anonymkode: 7be18...a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Del Skrevet 7. desember 2015 Du kan flytte bilbeltefestet nedover - de er bevegelige i så godt som alle biler. Skal funke for folk som er så liten som 1,50m. Anonymkode: 7be18...a39De er tydeligvis ikke det i den bilen jeg kjører. Anonymkode: 4b815...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 7. desember 2015 #4 Del Skrevet 7. desember 2015 Du får kjøpt sånne duppeditter til å jukse bilbeltet lavere bak skulderen hos Biltema, husker ikke hva de heter. Skulle hatt en selv for jeg er så kort i overkroppen at det er helt teit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. desember 2015 #5 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Del Skrevet 7. desember 2015 Du får kjøpt sånne duppeditter til å jukse bilbeltet lavere bak skulderen hos Biltema, husker ikke hva de heter. Skulle hatt en selv for jeg er så kort i overkroppen at det er helt teit..Vet du hva de heter, eller har et bilde? Anonymkode: 4b815...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 7. desember 2015 #7 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Nei, prøvde å google dem, men kom ikke opp med noe vettugt. Kan prøve å lete etter dem på nettsidene til Biltema og komme tilbake til deg. Edit; finner ingenting, sannsynligvis fordi det heter noe helt annet enn det jeg prøver å søke på. Finner mye seletøy til barn og dyr, men ingenting som ligner på de greiene jeg har sett som korte voksne kan bruke. Endret 7. desember 2015 av Minya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå