Gå til innhold

Asbjørn brekke julekalender sophieelise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på det? :laugh: Alle episodene har vært så morsomme, men idag..dun dun dun.

Var skikkelig plagsomt å se sophie elise så klein og utilpass. Noen nervøse fnis etter hvert spørsmål.

Hun er jo en usikker jente. Så det er så rart å se at hun blir med i ørten programmer. Alt mulig av interview og show hun skal delta på. Skulle trodd hun ble tryggere på seg selv etter hvert, men jeg ble ukomfortabel på med å se på det. Hun virker så sur/usikker i alle interview og hun skriver på bloggen om ting som gjorde henne sur. F.eks da hun nettopp vant bloggawards og ble interviewet, så skrev hun at hun ble litt sur for oppmerksomheten ble mer på kjæresten hennes.

Anonymkode: 6b94c...806

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et intervju, å intervjue, intervjuer, igår intervjuet, har intervjuet.  

• Liker 14
Skrevet

Et intervju, å intervjue, intervjuer, igår intervjuet, har intervjuet.  

sorry..Ops, mener unnskyld.

Skrevet

Hvem faen bryr seg om hva Sophie Elise gjør da? Guuuuud. 

• Liker 3
Skrevet

TS: Dropp forsøket på å være kul med amerikansk skrivemåte. Det ser bare dumt ut.

Dagens episode lo jeg så jeg skreik av! 

"Du tok jo bortskjemte tenåringsjenter på kornet der!"

"Er're Byggmakker som er hovedsponsor?" 

• Liker 5
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

:fnise:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

TS: Dropp forsøket på å være kul med amerikansk skrivemåte. Det ser bare dumt ut.

Dagens episode lo jeg så jeg skreik av! 

"Du tok jo bortskjemte tenåringsjenter på kornet der!"

"Er're Byggmakker som er hovedsponsor?" 

jeg prøvde ikke være kul. Yoo nå skal jeg tøffe meg på kg.. bare glemte det var engelsk, er vant til å lese ordet interview.

• Liker 1
Skrevet

Han sansen for Sophie Elise, jeg :) 

• Liker 2
Skrevet

Han sansen for Sophie Elise, jeg :) 

:forvirra:   But..... Why???

Anonymkode: c7a87...efb

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen i det heile tatt gidder å følge med på dette tullet...

Med "tull" men jeg både han programleder og hun teite bloggeren...

Anonymkode: 112a2...057

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen i det heile tatt gidder å følge med på dette tullet...

smak og behag 

Anonymkode: 96435...a0e

Skrevet

:forvirra:   But..... Why???

Anonymkode: c7a87...efb

Jeg syntes hun er tøff som til tross for den vanvittige kritikken og hatet hun blir utsatt for, fortsatt tør å være så åpen. Dessuten ser jeg ikke helt hvorfor man skulle hate henne i utgangspunktet. Hun har da ikke gjort noe slemt eller ondskapsfullt? Hva er det som gjør at folk er så ekle mot henne? 

• Liker 3
Skrevet

Heller det enn alt det andre som går i reprise for ørtende gang. 

Skrevet

Jeg syntes hun er tøff som til tross for den vanvittige kritikken og hatet hun blir utsatt for, fortsatt tør å være så åpen. Dessuten ser jeg ikke helt hvorfor man skulle hate henne i utgangspunktet. Hun har da ikke gjort noe slemt eller ondskapsfullt? Hva er det som gjør at folk er så ekle mot henne? 

Hun skriver vel bare piss da, for å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet og klikk til den bloggen sin...

• Liker 2
Skrevet

Prøvde å lese litt på bloggen hennes i dag siden enkelte hevder at hun er så oppegående og samfunnsengasjert. Men ble litt skuffa der altså. Bare rumpebilder og trutmunn..

• Liker 2
Skrevet

Hun er alltid ute etter oppmerksomhet. Er med på det ene programmet etter det andre. Dritt lei hele jenta. Nei, jeg er ikke misunnelig! 

Anonymkode: b7d17...d1e

• Liker 2
Skrevet

sorry..Ops, mener unnskyld.

Kan vel ikke helt sammenlignes. Aldri sett noen som bruker det engelske ordet for intervju før i en tekst. Sorry, derimot.. ;)

• Liker 1
Skrevet

Syns hele programmet vakler mellom å være ganske så morsomt innimellom og aldeles kleint noen ganger.

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke dette behovet for å hate henne? Hva er det å hate? Selvsagt er det kanskje ikke så positivt å være såpass opptatt av utseende, men det kunne aldri falt meg inn å hate noen jeg ikke kjenner fordi de bryr seg mer om utseende enn det jeg gjør? At hun opererer seg selv er jo hennes valg og hun skader ingen andre enn seg selv. Samme med bloggen. Det er jo egentlig selvskading å lese slike kommentarer som hun får fordi folk lirer av seg så mye dritt på nettet. Hun hadde nok hatt godt av å legge ned bloggen, drite litt i utseende, få hjelp til å like seg selv ved psykolog og kanskje en kjæreste som ikke er så utseendefiksert og heller finne ut at det finnes viktigere ting i livet som gir oss mye mer lykke enn å fikse på utseendet vårt. 

Jeg skjønner ikke hva som får folk til å hate noen som helt klart ikke har det bra? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...