Gå til innhold

Plutselig MASSE utflod (+ en klump) - Vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg opplevd å ha MYE utflod. Mye mer en normalt, og i dag var det spesielt mye, og det kom blant annet en stor klump med utflod sammen med alt det andre flytende. Det er ingen endringer i farge, den er sånn lys-gjennomsiktig, men jeg har aldri SÅ mye utflod som dette. Blir liksom aldri ferdig å tørke meg der nede... Haha.

Prøvde å google, men alt som kom opp var sopp, bakterielle vaginose og kjønnssykdommer. Men jeg har ingen kløe, svie, lukt eller noe som helst. Bare MASSE i mengde. 

Hva kan det være? Har du som vanligvis ikke har mye utflod opplevd noe liknende før? Fant du ut av det? :) 

Anonymkode: 1b1c7...51e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her.

Når jeg tenker meg om er jeg usikker på farge,men siden papiret er hvitt kan det kun være gjennomsiktig eller hvitt. Alt jeg ser er bare maaasse slim på papiret. Utrolig rart - jeg som vanligvis bare har bittelitt utflod.

Skrevet

Lukter det eller er det vanlig?

Lukter ingenting av det. Derfor begynte jeg å lure, for hvis det hadde vært en eller annen infeksjon ville det vel luktet? Har hatt infeksjon før og da stinket det, men var ikke så mye utflod da. Nå blir papiret fullt.... Hehe

TS

Skrevet

Jeg opplever det samme ved sopp. Ikke cottage cheese-greia som de snakker om, ikke lukt, ikke særlig kløe heller egentlig, men litt svie i blant ved berøring/sex. Vært mye plaga siste året :( Var sikker på at det var noe "verre", men var og fikk sjekka det.

Anonymkode: 3a62a...da9

Skrevet

Jeg opplever det samme ved sopp. Ikke cottage cheese-greia som de snakker om, ikke lukt, ikke særlig kløe heller egentlig, men litt svie i blant ved berøring/sex. Vært mye plaga siste året :( Var sikker på at det var noe "verre", men var og fikk sjekka det.

Anonymkode: 3a62a...da9

Har også opplevd noe av det samme, fikk bekreftet sopp her og..
Men fikk ikke noe behandling for det... Legen min (kvinnelig lege) sa bare til meg "Du må bare la dette gå over...Medisiner kan gjøre vondt verre"-Så fikk jeg kraftig UVI en kort stund etterpå ._.
(Men det er sikkert bare min uflaks! :) )

Skrevet

Har også opplevd noe av det samme, fikk bekreftet sopp her og..Men fikk ikke noe behandling for det... Legen min (kvinnelig lege) sa bare til meg "Du må bare la dette gå over...Medisiner kan gjøre vondt verre"-Så fikk jeg kraftig UVI en kort stund etterpå ._.
(Men det er sikkert bare min uflaks! :) )

UVI er helt grusomt... Jeg hadde halsbetennelse for to år siden, og kort tid etterpå fikk jeg også en skikkelig kraftig UVI, og det var forferdelig. Aldri hatt en så vond UVI før...

Uaaansett, haha. Jeg får bare gå til legen hvis det ikke stopper da. :) Kan jo muligens være sopp, men får se... 

TS 

Skrevet

Syns det kan høres ut som eggløsningsslim, jeg. Du har ikke nylig sluttet på hormonprevensjon? 

Anonymkode: ad3c1...ef9

Skrevet

Syns det kan høres ut som eggløsningsslim, jeg. Du har ikke nylig sluttet på hormonprevensjon? 

Anonymkode: ad3c1...ef9

Okei, kanskje det gir mer mening når jeg tenker meg om. Ble tom for Cerazette for to uker siden og har ikke hatt mulighet til å kjøpe nye før til uka som kommer, i og med at jeg jobber seint og ikke rekker apoteket. Så det kan være dette altså? :) Har vært litt nervøs for å være gravid også, men tviler sterkt. Bruker vanligvis å få mensen hvis jeg har glemt en pille, men det kommer vel an på hvor i måneden det har skjedd tidligere. Har aldri opplevd slik utflod før, når jeg hadde eggløsning. Men det kan vel ha sammenheng med at jeg ikke har brukt p-pillen på to uker.

Det gir faktisk mer mening ja... TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...