AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #21 Skrevet 17. september 2021 Lovvi skrev (På 4.10.2004 den 13.48): Det var jo derfor jeg bel så skuffa! Han var så åpen og engasjert på telefon! Så komme rjeg til en totalt uengasjert type som tydeligvis har hoppet over et par faser før man kan tillate seg å være intim....pjuske gjør jeg bare ikke på mennesker jeg ikke kjenner!!! Nei hjelpes. Litt nærhet kunne jo tatt knekken på deg. Anonymkode: da901...621
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #22 Skrevet 18. september 2021 Dette høres veldig ut som min lillebror - dessverre. Evig singel "gutt" i 30-årene som ikke helt forstår hva som skal til for å ordne en vellykket date. Førstedater er som oftest hjemmebesøk, og han legger null innsats i å gjøre seg litt flid. Hopper ofte over den tiden det tar å bli kjent med noen irl - det mener han at han allerede har gjort over telefonen. Så skal han rett på intimitet og "hverdagsliv" på første date. Om det er min bror du har møtt, beklager jeg virkelig for oppførselen hans. Jeg har sagt til ham gang på gang at han ikke kan holde på sånn, men det går ikke inn. Du får gå videre og treffe skikkelige MENN, og glemme den idiotskapen du har vært utsatt for. Jeg skjems. Anonymkode: d6354...55e 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #23 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette høres veldig ut som min lillebror - dessverre. Evig singel "gutt" i 30-årene som ikke helt forstår hva som skal til for å ordne en vellykket date. Førstedater er som oftest hjemmebesøk, og han legger null innsats i å gjøre seg litt flid. Hopper ofte over den tiden det tar å bli kjent med noen irl - det mener han at han allerede har gjort over telefonen. Så skal han rett på intimitet og "hverdagsliv" på første date. Om det er min bror du har møtt, beklager jeg virkelig for oppførselen hans. Jeg har sagt til ham gang på gang at han ikke kan holde på sånn, men det går ikke inn. Du får gå videre og treffe skikkelige MENN, og glemme den idiotskapen du har vært utsatt for. Jeg skjems. Anonymkode: d6354...55e La oss virkelig håpe TS har gått videre på de sytten (!) årene som har gått siden tråden ble startet. Anonymkode: b8f23...5eb 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #24 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): La oss virkelig håpe TS har gått videre på de sytten (!) årene som har gått siden tråden ble startet. Anonymkode: b8f23...5eb 😂😂😂 Anonymkode: 6640a...a14
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #25 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): La oss virkelig håpe TS har gått videre på de sytten (!) årene som har gått siden tråden ble startet. Anonymkode: b8f23...5eb Dette må være et trolleforsøk ala tidlig 2000? 😂 Ingen serverer en slik "middag" Også sitte der stille uten å snakke i det hele tatt, med tv på? Jeg hadde bare takket for meg isåfall 😂 Anonymkode: 900b8...9f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå