Lovvi Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Har vært litt på dater`n i det siste. Mange hyggelig menn, men ingen som klarer å fange min interesse. Helt til jeg traff en flott fyr for en stund tilbake. Vi fant tonen og hadde mye felles. Han inviterte meg så på en date i helgen. Jeg takket ja til middag hjemme hos han. Jeg fikk litt bakoversveis,jeg! Han slang noen bagels i ovnen, spanderte et glass Cola light og sank ned i sofaen og så på tv resten av kvelden.......UTEN å nesten snakke med meg. Prøvde jo å føre en samtale, og sa det til og med rett ut at jeg hadde forventet at vi kanskje kunne snakke litt sammen...men da sa han at vi hadde jo snakket så mye på telefon de siste dagene, at han syns det bare var godt å slappe av!!!!! Så slang han hånda si på fanget mitt og ville at jeg skulle pjuske han på armen!!!!!Herregud! Her satt det en 33-åring og oppførte seg som en 16-åring!! Eller er det bare meg som er kravstor og kresen? Hva mener dere? kan man forvente litt mer innsats på første date?
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 ja, en kan forvente litt mer insats på første date. Må si han virker litt fjern eller sjenert. Sjenanse kan utløse mye rar adferd.
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2004 #3 Skrevet 4. oktober 2004 Ja, man kan forvente litt mer innsats på den første daten. Unnskyld at jeg ler, men det er som du sier, han høres ut som en "fjortis". Og nei, du er IKKE kravstor.
Aida Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg ville ikke spurt meg om dette var akseptabel oppførsel - en slik mann hadde vært totalt uinteressant.
Sofia Skrevet 4. oktober 2004 #5 Skrevet 4. oktober 2004 :o :o ...Jeg er sjokka!!!... Det skal da ikke være mulig å oppføre seg på den måten. Det er det VERSTE jeg har hørt på veldig lenge... Ba han deg virkelig om å puske han på armen... noe så kvalmt....
Gjest Sukkerert Skrevet 4. oktober 2004 #6 Skrevet 4. oktober 2004 Jo, man kan forvente mer innsats på en date. Hørtes ikke noe særlig ut. Kanskje han ikke er så flink til å konversere. mange gutter må gjøre noe når de er sammen med andre. Synes det er vanskelig å bare sitte å prate. Om det er der problemet ligger, vet du sikkert best selv. Dersom han har vært pratsom og åpen på telefon, er det kanskje noe annet.
Lovvi Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2004 Det var jo derfor jeg bel så skuffa! Han var så åpen og engasjert på telefon! Så komme rjeg til en totalt uengasjert type som tydeligvis har hoppet over et par faser før man kan tillate seg å være intim....pjuske gjør jeg bare ikke på mennesker jeg ikke kjenner!!!
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2004 #8 Skrevet 4. oktober 2004 Hadde jeg opplevd noe sånt så hadde jeg ganskje kjapt kommet meg hjem igjen. Helt utrolig hva noen kan finne på å gjøre. Ikke uten grunn at han er singel Jeg hadde datet en fyr noen ganger og han inviterte meg på middag og vin. Jeg visste at det innebar overnatting og det var helt greit for meg. Du kan si det sånn at ting skjedde den kvelden/natta som gjorde at hadde jeg vært edru så hadde jeg tatt bilen og kjørt hjem. Jeg lærte iallfall å sørge for å ha retrettmuligheter dersom ting skulle skjære seg. Lykke til med fortsett med dating
Lovvi Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2004 Nope, har fått min dose dårlige dater på en stund........Nå skal jeg ta meg en liten pause i datinegen. Skal heller bruke energien på å treffe venner og familie fremover.......Da vet jeg iallefall hva jeg har og får!!!!
Gjest Gjesten Skrevet 4. oktober 2004 #10 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg ville ikke spurt meg om dette var akseptabel oppførsel - en slik mann hadde vært totalt uinteressant. :enig_animasjon: Trur nok han der forblir singel ei stund...
pusla Skrevet 4. oktober 2004 #11 Skrevet 4. oktober 2004 Huff, det der er jo ikke særlig morsomt der og da, men det er jo sånne episoder man kan le av senere. Og sikkert greit å ta en pause fra dating innimellom, man blir jo lei av hele tiden å møte nye mennesker og gi masse av seg selv gang på gang.
Gjest GreenSky Skrevet 5. oktober 2004 #13 Skrevet 5. oktober 2004 Huff da! Enten er han sjenert, eller så er han helt teit. :trøste:
Laban Skrevet 6. oktober 2004 #14 Skrevet 6. oktober 2004 Unnskyld at jeg ler, men dette var ganske morsomt, og vekket tilbake et minne om en egen date... Dump ham som en varm potet (høres litt rart ut på norsk, gjør det ikke?), gjør han ikke en innsats nå - hvordan er han da om et par år? 1
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #15 Skrevet 6. oktober 2004 hva er pjuske, egentlig...? hørtes ut som en utrolig tafatt fyr. tenker tilbake på da jeg traff kjæresten min, må innrømme at vi ikke akkurat dro på opplevelsesferie vi heller, men vi pratet i hvert fall sammen hele tiden... noen menn skjønner visst ikke at det å omgåes noen ikke bare er fysisk. har opplevd noen patetiskee sjekkeforsøk hvor fyr legger armen rundt meg og blir sittende, hvorpå jeg hinter om at enten får han si noe, eller stikke. næææh, snakke trenger han jo ikke, han HAR jo dame i armkroken... ehh. ikke lenge!!
Lovvi Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #16 Skrevet 6. oktober 2004 hehe.......Laban, ingenting å unnskylde! Ler selv,jeg! Har vært ekstremt uheldig de siste datene. En kamerat av meg er dønn ærlig og sier " du er søt, smart,engasjert og på mange måter ei drømmedame, men på ett punkt er du håpløs.......du finner deg alltid håpløse menn å date! Jeg tror jeg har en sånn innebygget magnet som trekker til seg alle single kålhoder her i Bartebyen.............Eller så har kompisen min rett i at jeg kanskje ikke er så intelligent når det kommer til det å bli kjent med rett type menn.......ikke vet jeg!!!! Det eneste jeg vet, er at den siste daten er et avsluttet kapittel. Jeg burde kanskje gjort han den tjenesten å fortalt han hvordan en dte BØR være, men jeg gadd rett og slett ikke. Jeg takket bare for meg og sa at jeg ikke trodde dette var noe for meg....................... Jaja.....det eneste jeg kan gjøre nå, er å håpe på bedre tider....
~sikka~ Skrevet 6. oktober 2004 #17 Skrevet 6. oktober 2004 Pjuske er å kose-kille noen. Stryke lett med fingrene frem og tilbake...
aline Skrevet 6. oktober 2004 #18 Skrevet 6. oktober 2004 For det første så hadde jeg nok kommentert "middagen" han bød på.... på en halvfleipete måte, dog. også hadde jeg nok sittet slik: en stund, dersom jeg hadde blitt plassert i sofaen, satt på TV og "vært stille sammen" på DEN FØRSTE daten!!! hadde blitt tidlig kveld for min del, og kanskje foreslått for ham å ta en litt mer aktiv "førstedate" neste gang han fant noen han ville date..... men man kan jo gjøre litt selv også, som å forslå en spasertur om det er noen gode områder i nærheten. første daten ville jeg nok heller tatt ute en hjemme i privat hjem, pga retrettmuligheten som du nevner. Har hatt noen første dater for mange år siden, hvor vi var hjemme hos ham/meg, men det blir aldri like eltt å komme seg ut å gjøre noe etter middagen. det er mye lettere om man spiser ute, også rusler rundt å prater etterpå. det er nok enklere å konverserer/bli bedre kjent om man samtidig kan tusle rundt på tur. da blir det liksom ikke "det eneste" man gjør.
Lovvi Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #19 Skrevet 6. oktober 2004 Helt enig med deg, Aline! Jeg ville i utgangspunktet ikke møte han hjemme på første daten, emn jeg lot meg overtale............ Jeg foreslo faktisk at vi kanskje kunne gå oss en liten tur etter "middagen"......gjett hva jeg fikk til svar....."Neh.....det frista ikke så mye å gå ut av leiligheten akkurat da......."
aline Skrevet 6. oktober 2004 #20 Skrevet 6. oktober 2004 "neh... da frister det vel ikke så mye å fortsette daten heller da..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå