AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Menn som tjener under 1 million i året er tapere og ikke verd å kaste bort tiden på Anonymkode: ea041...5cf 3
ajarRun Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Helt enig. Hvis man velger å være sosionom eller litteraturlærer på videregående er man åpenbart en wanker, og da bør man få lov til å forbli en. 2
ajarRun Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Men jeg vil også poengtere at kvinner som kaster bort ungdommen på å studere også er meningsløst å kaste bort tiden sin på. Jeg har selvsagt ikke noe i mot at partneren min utdanner seg, men jeg vill ikke ha en 30 år gammel heggemø bare fordi hun skulle bli ferdig med masteren sin i afrikastudier eller noe annet infantilt. 1
Gjest Gjest_dogwolf Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 ja helt enig! jeg tjener ikke det, og kan kun tilby kjærlighet og trygghet i form for jeg er der for den rette 24/7.... ser jo at den ikke er bra! DUST! 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Menn som tjener under 1 million i året er tapere og ikke verd å kaste bort tiden påAnonymkode: ea041...5cfJeg ser hva du prøver å få i gang her. Anonymkode: 1338d...e64 2
ajarRun Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 ja helt enig! jeg tjener ikke det, og kan kun tilby kjærlighet og trygghet i form for jeg er der for den rette 24/7.... ser jo at den ikke er bra! DUST!Økonomisk trygghet? 1
Kragebein Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner.Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Men jeg vil også poengtere at kvinner som kaster bort ungdommen på å studere også er meningsløst å kaste bort tiden sin på. Jeg har selvsagt ikke noe i mot at partneren min utdanner seg, men jeg vill ikke ha en 30 år gammel heggemø bare fordi hun skulle bli ferdig med masteren sin i afrikastudier eller noe annet infantilt. Hva er en heggemø? Anonymkode: 1338d...e64
Kragebein Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 Ryddet for kommentar til moderering, dette skal tas på PM eller på ris, ros og spørsmål. Kragebein, mod
Gjest Gjest_dogwolf Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Økonomisk trygghet?vell du er problemet ikke meg, om du forlanger en million i inntekt for å ha trygghet økonomisk er du jo helt på jordet... snitt lønna i norge er på ca 500 000 kr. eller ca 42000 i mnd. mye penger det... vedder på de fleste her inne har under det i mnd... å om materialistiske ting er viktigere enn kjærlighet. så er ikke dama verdt å ta på... tjener godt jeg. men hjelper ikke en dritt når man er alene... eller feks for helsen sin del. milliardærer får kreft de å... penger gir deg ikke annet enn betalte regninger i tide.. kjærlighet gir deg ekte glede, trygghet, gode minner. og noe å se frem til å komme hjem til! 3
ajarRun Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Hva er en heggemø?Anonymkode: 1338d...e64Det er visst ikke et ord, faen da.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 Helt enig. Hvis man velger å være sosionom eller litteraturlærer på videregående er man åpenbart en wanker, og da bør man få lov til å forbli en.Wanking er undervurdert! Med alpelue og lilla skjerf i tillegg så blir det toppers Anonymkode: 3b284...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #15 Skrevet 5. desember 2015 Menn som tjener under 1 million i året er tapere og ikke verd å kaste bort tiden påAnonymkode: ea041...5cf Anonymkode: a9967...77c
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #16 Skrevet 5. desember 2015 Det er visst ikke et ord, faen da.Vel, jeg forstod nøyaktig hva det betød ut ifra konteksten.
ajarRun Skrevet 5. desember 2015 #17 Skrevet 5. desember 2015 vell du er problemet ikke meg, om du forlanger en million i inntekt for å ha trygghet økonomisk er du jo helt på jordet... snitt lønna i norge er på ca 500 000 kr. eller ca 42000 i mnd. mye penger det... vedder på de fleste her inne har under det i mnd... å om materialistiske ting er viktigere enn kjærlighet. så er ikke dama verdt å ta på... tjener godt jeg. men hjelper ikke en dritt når man er alene... eller feks for helsen sin del. milliardærer får kreft de å... penger gir deg ikke annet enn betalte regninger i tide.. kjærlighet gir deg ekte glede, trygghet, gode minner. og noe å se frem til å komme hjem til!Så du mener damer bør nøye seg med menn som er under gjennomsnittlige? Jeg føler at noen som tjener mer penger kan bidra bedre på et intellektuelt nivå. Hvor morsomt er det å høre på en historie om kunden på Rema 1000? Det er fullt mulig å tjene godt uten å få kreft, og jeg ville ikke ekskludert en partner fordi de hadde litt kreft. Kjærlighet gir deg ikke mat på bordet, reiser og stabilitet. Penger gjør det. Dessuten er det mye bedre å grine i en Mercedes enn på bussen. 1
Gjest chisandra Skrevet 5. desember 2015 #18 Skrevet 5. desember 2015 Menn som tjener under 1 million i året er tapere og ikke verd å kaste bort tiden påAnonymkode: ea041...5cfHappy New Year, miss Sophie.
ajarRun Skrevet 5. desember 2015 #19 Skrevet 5. desember 2015 Wanking er undervurdert! Med alpelue og lilla skjerf i tillegg så blir det toppers Anonymkode: 3b284...4a1Har ingenting i mot wankere, jeg respekterer alles valg av seksuell legning. Vel, jeg forstod nøyaktig hva det betød ut ifra konteksten.Gidder du å skrive en ordboksdefinisjon på ordet da?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #20 Skrevet 5. desember 2015 Vel, jeg forstod nøyaktig hva det betød ut ifra konteksten.Forklar da. Anonymkode: 1338d...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå