Gå til innhold

Hvordan bli litt mindre kåt!?

Fremhevede innlegg

Gjest Hummels
Skrevet

Ikke le, men jeg er alltid så kåt og blir lett kåt av den minste ting. Det er enkelt for dere kvinner for dere kan være så kåt dere vil uten at det vises en bul på buksa. Det er flaut å være ute blant folk og kanskje det dukker opp en tanke i hodet mitt eller jeg ser ei pen dame. Vips så er den oppe. Hvis noen stirrer litt for lenge på meg. Opp. Skulle tro jeg var en kåt tenåring. Jeg er faen meg 25. Skulle klart å styrt meg litt mer. Det hjelper ikke hvor mye sex jeg har. En stund senere kan jeg være like kåt igjen. Jeg kommer også veldig lett. Har klart å komme uten noen har vert borti. Bare ved å tenke på noe sykt deilig. Seriøst. Tenker ofte på dominerende kvinner. Bare ei kvinne sier noe dominerende til meg (trenger ikke være seksuelt) så blir jeg så kåt. F.eks hun sier husk hvem som bestemmer, eller gjør det for meg ellers.. Til og med når jeg leser noe om ei kvinne som setter en mann på plass eller kommer med et svar der hun "eier" mannen. Haha vet det er rart men det er så deilig. Jeg kan seriøst ikke noe for at jeg blir så lett kåt, så hva kan jeg gjøre for å bli bittelitt mindre? Bli vanlig kåt og ikke kåt for absolutt alt og den minste ting? Tenke på andre ting, men hvordan? Jeg prøver jo. Når jeg dusjer så må jeg alltid..ja.. Er det rart jeg er avhengig av sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du fortsatt sånn om du har sex Flere Ganger Om Dagen? 

Anonymkode: 538a0...3be

Gjest Hummels
Skrevet

Kommer an på hvor mange ganger. Flere enn to ganger så blir det bedre, men jeg kan ikke forvente å få det så ofte når jeg er singel.

Skrevet

Du runker så snart du har mulighet.

Og 25 er ungt.

Anonymkode: d65e0...b9c

Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Kan være mental retardasjon. Har jobbet en del med psykisk utviklingshemmede menn, og en ting som går igjen er at de er svært kåte nesten 24 timer i døgnet. Tror det har noe å gjøre med at når nyhjernen er dårligere utviklet, får reptilhjernen friere spillerom, derav en høyere grad av kåtskap o.l. Nå skal jeg ikke jeg påstå at det er tilfellet når det gjelder deg, det får du nesten vurdere selv. Men har du f.eks. noen gang lagt merke til at det er de dummeste jentene som er best i senga? Basically samme prinsipp.

Endret av Franke Ann
Gjest Hummels
Skrevet

Du runker så snart du har mulighet.

Og 25 er ungt.

Anonymkode: d65e0...b9c

Gjør det men ikke alltid jeg får sjanse. Hvis jeg er ute blir det litt vanskelig.

Kan være mental retardasjon. Har jobbet en del med psykisk utviklingshemmede menn, og en ting som går igjen er at de er svært kåte nesten 24 timer i døgnet. Tror det har noe å gjøre med at når nyhjernen er dårligere utviklet, får reptilhjernen friere spillerom, derav en høyere grad av kåtskap o.l. Nå skal jeg ikke jeg påstå at det er tilfellet når det gjelder deg, det får du nesten vurdere selv. Men har du f.eks. noen gang lagt merke til at det er de dummeste jentene som er best i senga? Basically samme prinsipp.

Har aldri hørt at jeg er psykisk utviklingshemmet. Hjernen fungerer perfekt. Jeg sliter psykisk som halve norge gjør for tiden. Depresjon. På grunn av fortiden og rus osv.. Ellers er jeg helt fin som alle andre. Har ikke alltid lagt merke til hvem som er dum og ikke, synes de fleste jenter jeg har ligget med har vert gode i senga.

Skrevet

jeg har det også litt sånn som deg,  kanskje ikke fult så ille da. Har sex 1-3 ganger hver dag med mannen min og da har jeg ikke lenger det problemet. Ellers er det enklest å vere i helt i sølibat om man er singel,  går liksom litt over etter en stund...

• Liker 1
Skrevet

Du høres ut som drømmepartneren min! Seksuelt sett iallefall....

Jeg sliter ut alle mannfolka jeg er med. Det er så kjedelig å være så mye kåtere enn partnerene sine. Jeg får aldri nok sex! Også når jeg rir mannen, jeg ligger ikke bare å "tar i mot" for de som tror det.. det er jo over når han kommer, noe de fleste menn gjør altfor fort (fingring og slikking gir meg lite).

Anonymkode: a7b96...6d2

• Liker 1
Skrevet

Jøss,skulle gjerne hatt en sånn type jeg :-)

Anonymkode: ace57...8fd

• Liker 1
Skrevet

Jo mere sex/runking jo høyere vil libidoen bli. Vil rett og slett anbefale deg å avstå fra sex og runking hver gang du er kåt.
I lengden så vil da libidoen jekke seg ned.

Anonymkode: 5ac53...3e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg leser kommentarfelter på Nettavisen - da forsvinner kåtheta straks!

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir mindre kåt hvis jeg drikker daglig, hvis jeg røyker mye og hvis jeg kombinerer ADHD-medisin med for mye koffein. En ettermiddag med eksen min gjør også underverker. 

Skrevet

Jeg leser kommentarfelter på Nettavisen - da forsvinner kåtheta straks!

Haha beste

Anonymkode: 5ac53...3e8

• Liker 1
Skrevet

Min kjæreste er også slik, trenger ikek å si noe, bare se litt mye på han . De fleste menn jeg har hatt er faktisk litt sånn, ståkuk til enhver anledning. Digger sånne menn ;)

Anonymkode: e6d99...312

• Liker 1
Skrevet

Ikke le, men jeg er alltid så kåt og blir lett kåt av den minste ting. Det er enkelt for dere kvinner for dere kan være så kåt dere vil uten at det vises en bul på buksa. Det er flaut å være ute blant folk og kanskje det dukker opp en tanke i hodet mitt eller jeg ser ei pen dame. Vips så er den oppe. Hvis noen stirrer litt for lenge på meg. Opp. Skulle tro jeg var en kåt tenåring. Jeg er faen meg 25. Skulle klart å styrt meg litt mer. Det hjelper ikke hvor mye sex jeg har. En stund senere kan jeg være like kåt igjen. Jeg kommer også veldig lett. Har klart å komme uten noen har vert borti. Bare ved å tenke på noe sykt deilig. Seriøst. Tenker ofte på dominerende kvinner. Bare ei kvinne sier noe dominerende til meg (trenger ikke være seksuelt) så blir jeg så kåt. F.eks hun sier husk hvem som bestemmer, eller gjør det for meg ellers.. Til og med når jeg leser noe om ei kvinne som setter en mann på plass eller kommer med et svar der hun "eier" mannen. Haha vet det er rart men det er så deilig. Jeg kan seriøst ikke noe for at jeg blir så lett kåt, så hva kan jeg gjøre for å bli bittelitt mindre? Bli vanlig kåt og ikke kåt for absolutt alt og den minste ting? Tenke på andre ting, men hvordan? Jeg prøver jo. Når jeg dusjer så må jeg alltid..ja.. Er det rart jeg er avhengig av sex?

Feil ambisjoner. Jo mer du tenker på å styre spaken, desto mer styring overtar spaken.

Du må rett og slett bli fortrolig med mekanismen, og anerkjenne den som naturlig. La den blomstre, og ikke tenk mer på det.

Gjest Hummels
Skrevet

Jeg får bare lære å leve med det ;) Godt å se at det ikke er turn off for damene :)

Skrevet

Jeg får bare lære å leve med det ;) Godt å se at det ikke er turn off for damene :)

Når du blir skikkelig gammel blir problematikken helt motsatt, da blir du stolt når du strutter.

Skrevet

Jeg blir mindre kåt hvis jeg drikker daglig, hvis jeg røyker mye og hvis jeg kombinerer ADHD-medisin med for mye koffein. En ettermiddag med eksen min gjør også underverker. 

For meg holder det å tenke på eksen i fem sekunder for å få underverket til å rase sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...