Gå til innhold

Her er hun igjen - Pia...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke lest noe av denne Pia Haraldsen (?), men har fått med meg at hun er et stort irritasjonsmoment.

Jeg er enig i at det hele virker litt komisk, jeg har ikke engang fått med meg poenget, men hvorfor bry seg - egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

synes skrivestilen hennes minner litt om stilen til en annen høyt profilert skribent her inne. Er det mulig at det kan være en sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

La være og lese hva hun skriver da vel, hvis det irriterer. Hvorfor en oppsøker eller helt frivillig lar seg irritere av ting en kan unngå, lurer jeg jammen på! :klø: Men, folk er rare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
synes skrivestilen hennes minner litt om stilen til en annen høyt profilert skribent her inne. Er det mulig at det kan være en sammenheng?

Tvilsomt. Men kanskje korrekturleserne er i familie med hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes skrivestilen hennes minner litt om stilen til en annen høyt profilert skribent her inne. Er det mulig at det kan være en sammenheng?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest noe av denne Pia Haraldsen (?), men har fått med meg at hun er et stort irritasjonsmoment.

Jeg er enig i at det hele virker litt komisk, jeg har ikke engang fått med meg poenget, men hvorfor bry seg - egentlig?

Jeg har visst også gått glipp av noe her...

Eller har jeg egentlig det... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...