AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Men hvor er tårene? Hvor er oppmerksomheten? Hvor er sympatien? Hvor er flaggene? Ingen bryr seg. Fordi de er svarte. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/krigen-mot-terror/tsjad-tre-sprengte-seg-paa-markedsplass/a/23574136/ Anonymkode: 9d4d3...073
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Tsjad (og omkring-liggende områder) er vel en eneste gigantisk heksegryte av uro, vold, og terror uansett da. At ting og tang skjer i Tsjad er vel langt vanligere enn at terror i Frankrike, eller i andre vestlige land. Anonymkode: cb190...d4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå