sweethoneyboo Skrevet 5. desember 2015 #1 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg har en snerten liten renault clio, som har vært min gode venn en stund nå! De siste ukene vil ikke bagasjeluka låse seg! Den lukker seg og er ikke noe problem der, men den vil rett og slett ikke låse seg. Jeg har en sentrallås knapp inni bilen, så hvis jeg trykker på denne så låser dørene og egentlig skal bagasjeluka låses også. Den funker altså ikke på luka. Jeg er litt lei av å ikke kunne ha verdier i bilen, og håper på ett klokt hode her kan gi meg ett svar på hva pokker jeg skal gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. desember 2015 #2 Del Skrevet 5. desember 2015 Sjekk først at det ikke ligger småstein eller noe annet pjus i låsemekanismen på bakluka.Prøv så låseolje for å se om det hjelper. Det kan nemlig ha rustet litt i selve låsemekanismen slik at den ikke går i lås selv om du bruker sentrallåsen.Hvis dette ikke funker, må den nok på verksted. Enten klarer de å fikse det, eller så må selve låsemekanismen byttes ut. Eller så er det noe galt med selve sentrallåsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 8. desember 2015 #3 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg tipper ledningsbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå