Gå til innhold

Billige nettbutikker som forever21

Anbefalte innlegg

Handlet fra forever 21 for noen år siden og fyllte nylig opp handlekurv der i går men oppdaget at de har sluttet å sende til norge!

Noen som har tips om lignende/andre billige nettbutikker?  :)  (som sender til norge)

Anonymkode: 1ea53...41a

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/989789-billige-nettbutikker-som-forever21/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nelly (og new yorker) er jo ganske dyrt ( i forhold til forever 21) ... Zalando også...
Men fant nettopp denne www.sammydress.com

håper flere har tips!

Den nettsiden der selger billige kinavarer, som og selges på ebay. Jeg har kjøpt noen produkter fra den siden, og de havnet raskt i søpla. Kvaliteten er elendig, og det stinker kjemisk.

Jeg handler en del på asos.com de har en god del på tilbud, så man kan få mye fint.

Anonymkode: 88c9a...a75

Gjest chisandra

Den nettsiden der selger billige kinavarer, som og selges på ebay. Jeg har kjøpt noen produkter fra den siden, og de havnet raskt i søpla. Kvaliteten er elendig, og det stinker kjemisk.

Jeg handler en del på asos.com de har en god del på tilbud, så man kan få mye fint.

Godt vi er forskjellige. Har ikke noen erfaring med sammydress, men har kjøpt et par ganger fra twinkledeals, og det ser ut til å være omtrent samme varene.

Synes klærne var helt greie, jeg. Tåler vask og beholder fasongen. :)

Skulle visste dette i går, kjøpte klær for 1000 kr der, og porto kom på over 600 i tillegg så kjipt om klærne ikke er brukbare og bare stinker kjemisk  , slik ebay ting fra kina ofte gjør! .....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...