AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Hei jeg begynte for første gang på p-piller nå for 2 mnd siden, husker ikke helt hva de heter nå men kan finne ut av det litt senere. Også har jeg hatt store mengder utflod, og da jeg har glemt piller var det veldig brunt aktig blod-ish utenom den perioden jeg hadde pause og fikk mensen, er dette normalt? Itillegg, så har jeg hatt litt problemer med alkohol. Jeg har alltid vært den jenten som kan drikke mye uten og bli dårlig og spyr sjeldent, men nå i det siste så har jeg ikke klart alkohol, har rett og slett ikke klart og svelge det, lukte på det eller å tenke på det. Men tenkte heller ikke at dette var i sammenheng med p-piller før jeg nå leste at det var en som hadde blitt så dårlig av p-piller på samme måte, vil helst ikke slutte på p-piller men er dette en normal reaksjon? Jeg var jo livredd og trodde jeg var gravid, men tok graviditetstest som viste negativ. Anonymkode: 6e443...b9e
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 "og da jeg har glemt piller var det veldig brunt aktig blod-ish utenom den perioden jeg hadde pause og fikk mensen, er dette normalt? " Ja, det er normalt. Når du glemmer en pille eller flere setter kroppen i gang med å lage menstruasjon. Pillene inneholder jo hormoner som gjør at menstruasjon uteblir, du får ikke eggløsning osv. Det brune utflodet er utflod med gammelt blod i.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 "og da jeg har glemt piller var det veldig brunt aktig blod-ish utenom den perioden jeg hadde pause og fikk mensen, er dette normalt? " Ja, det er normalt. Når du glemmer en pille eller flere setter kroppen i gang med å lage menstruasjon. Pillene inneholder jo hormoner som gjør at menstruasjon uteblir, du får ikke eggløsning osv. Det brune utflodet er utflod med gammelt blod i. Okei tusen takk for svar, men ang. det når jeg har tatt p-pillene så får jeg så mye hvitt utflod, altså det er sånn jeg nesten må skifte truse 2 ganger for dagen? Anonymkode: 6e443...b9e
Epleskall Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Har du sjekket for kjønnssykdommer (eventuelt bakteriell vaginose dersom det lukter)...? Les i pakningsvedlegget om økt utflod er vanlig. Det kan jo bare være innkjøringsvansker som følge av at du akkurat har begynt på pillene. Mange reagerer jo en del på hormoner.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Har du sjekket for kjønnssykdommer (eventuelt bakteriell vaginose dersom det lukter)...? Les i pakningsvedlegget om økt utflod er vanlig. Det kan jo bare være innkjøringsvansker som følge av at du akkurat har begynt på pillene. Mange reagerer jo en del på hormoner. Nei ikke enda, har tenkt og sjekke meg for kjønnssykdommer nå snart, hvordan sjekker man seg for bakteriell vaginose? Tenker og dra på helsestasjonen Anonymkode: 6e443...b9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå