Gå til innhold

Which Mermaid Are You?

Fremhevede innlegg

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

http://www.playbuzz.com/katrinakittensmith10/which-mermaid-are-you

Mitt Resultat:

Kind, Gentle, and Caring
Kind,
You are kind, gentle, and nice to everyone. You are selfless and love to share and help. You probably volunteer to help others. You are very selfless and everyone who meets you likes you.

Mange fine ord. :) Men ikke alle som møter på meg liker meg. ;) Kommer veldig an på personen og en kan da heller ikke forvente at alle mennesker liker deg. Kjente til ei som ble litt sjokkert da ho fikk vite om noen som ikke hadde så gode tanker om henne i starten, for ho mente at ho ble godt likt av de fleste. Jeg tenker da at mennesker som har visse sterke meninger eller som ikke er redd for å skille seg litt ut vil aldri bli likt av alle slags mennesker. Alt i alt, det meste vil komme litt an på hvilke erfaringer hver og en har/har hatt, hvordan vedkommende tolker det som blir sagt og gjort, hvordan vedkommende velger å tenke etter hver situasjon, o.s.v... o.sv.... Men klart, flest mennesker vil oppleve i løpet av sitt liv at de vil bli mislikt av andre. Så vil det komme an på hva en velger å gjøre med det. 
Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Fikk samme som deg, TS! 

Jeg får av og til høre at jeg er så sur hele tiden, men jeg er ikke nødvendigvis sur kun fordi jeg ikke smiler hele tiden.. Er jeg sur kan du ikke ta feil av at jeg er sur, for det blir så tydelig i kroppsspråk, øyne og ansikt. :)

Gjest Stringfellow1
Skrevet

Fikk faktisk det samme jeg også!

You are kind, gentle, and nice to everyone. You are selfless and love to share and help. You probably volunteer to help others. You are very selfless and everyone who meets you likes you...

Skrevet

Wisdom

You are very smart, and filled with wisdom. You have been through your mistakes in life and are always finding ways to avoid fights and get what you want.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...