Gå til innhold

Tones Jul


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som skal se på?

Anonymkode: 6f34a...189

Aldri i verden!

 Er vel selve definisjonen på søppel-TV dette?

 Det aller meste som går på TV i dag, er vel som regel noe forbanna tull uansett...

Anonymkode: acdad...9f8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg :tre: Tone er ei flott og likanes jordnær jente som har stort talent og har aldri spilt på sex slik som de andre store artistene.  Det blir koselig å følge hennes nydelige lille familie i juleforberedelsene.

Anonymkode: c98a9...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ja, det skal jeg :tre: Tone er ei flott og likanes jordnær jente som har stort talent og har aldri spilt på sex slik som de andre store artistene.  Det blir koselig å følge hennes nydelige lille familie i juleforberedelsene.

Anonymkode: c98a9...428

Haha det var dagens! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg :tre: Tone er ei flott og likanes jordnær jente som har stort talent og har aldri spilt på sex slik som de andre store artistene.  Det blir koselig å følge hennes nydelige lille familie i juleforberedelsene.

Anonymkode: c98a9...428

https://www.youtube.com/watch?v=-nTSMB4Lpo0

Anonymkode: 5fbc8...141

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Franke Ann

Det kommer helt an på hva konseptet "Tones Jul" er for noe. Dersom det er snakk om at hun skal synge, eller på andre måter fremstå som "familievennlig", så nei. Dersom det er snakk om at hun skal ligge med halve Sogndal IL, og filme det denne gangen, så ja.

Endret av Franke Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal se på?

Anonymkode: 6f34a...189

Det kan jeg svare på. lngen på KG skal så klart se på, men de kommer til å ha særdeles sterke meninger om programmet etterpå.

Anonymkode: 1db92...fb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Hvem gidder å egentlig å følge med på dette??

Anonymkode: acdad...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg svare på. lngen på KG skal så klart se på, men de kommer til å ha særdeles sterke meninger om programmet etterpå.

Anonymkode: 1db92...fb2

spot On!!!😂😂😂

Anonymkode: b540b...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hvem som er målgruppa for dette programmet?

Jeg mener, de som vanligvis følger med på Tone, er vel tenåringer - og de bryr seg vel ikke om babyer og familiekos, som et slikt juleprogram handler om. Sånne kosemose-juleprogrammer retter seg jo vanligvis mot den eldre garde, men jeg kan ikke se for meg at Tone er så folkekjær at pensjonistene vil følge med på henne heller. De ser vel heller på NRKs juleprogrammer med Bettan, Rune Larsen og den type kjendiser..

Ikke skjønner jeg hvorfor et program om Tones julefeiring er relevant i 2015 heller. For noen år siden var hun jo faktisk ekstremt mye i media, da hun var sammen med Aksel Hennie og deltok på Melodi Grand Prix etc.. Men etter at hun ble sammen med han anonyme fyren, fikk barn og ikke har gjort noen flere sladderverdige sprell, så har hun jo forsvunnet et stykke ut i periferien av norsk media. 

Dog er det vel nettopp derfor Tone har blitt med på dette programmet i år - inntektene har begynt å tørke ut, og det er på tide å skrape med seg mest mulig før folkets interesse har dødd ut for godt..

Anonymkode: 46fbc...44d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dog er det vel nettopp derfor Tone har blitt med på dette programmet i år - inntektene har begynt å tørke ut, og det er på tide å skrape med seg mest mulig før folkets interesse har dødd ut for godt..

Anonymkode: 46fbc...44d

Dette.

Anonymkode: acdad...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...