Gå til innhold

Feriemål i januar

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har lyst til å reise på to ukers ferie i januar/februar...Ønsker å reise til et sted hvor det er varmt og godt, men hvor man også kan gjøre andre ting enn å ligge på stranda. Pga at jeg ikke har (og ikke kan ta) hepatitt A vaksine, må det være et rimelig "sivilisert" sted...Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SørAfrika.

Kan ingen ting om hvilke vaksiner som skal til hvor. Men SørAfrika er et sivilisert land, med masse forskjellig å by på. Desuten er det jo sommer der i januar / februar :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
SørAfrika.

Kan ingen ting om hvilke vaksiner som skal til hvor. Men SørAfrika er et sivilisert land, med masse forskjellig å by på. Desuten er det jo sommer der i januar / februar :-)

Henger meg på denne! Cape Town er supert!

• 3 uker senere...
Gjest KariBien
Skrevet

Vil absolutt anbefale Mexico - playacar. Ligger en times tid sør for Cancun, og har etter mitt syn verdens fineste strender. Har vært der flere ganger. Velg et all-inclusive hotell, og du får drømmeferien. Kan jo koste noen kroner, men når man tar med mat og drikkebudsjett for to ukers sydenferie kommer det ikke galt ut. Må vel regne med ca 13-15000 pr voksen for et akseptabelt all-inclusivehotell. :P

Skrevet

Tror ikke jeg ville reist til Mexico uten hepatitt-vaksine. Veldig mange steder å holde seg unna da. Hvis jeg var deg ville jeg snakket med infeksjonsforebyggende kontor (eller hva nå vaksinekontoret heter der du bor) for å høre hvilke steder som kan være aktuelle.

Skrevet

Vil anbefale Mauritius! Var der selv i 2 uker i februar. trenger ingen vaksiner. Men det kan bli dyrt hvis du velger pakkeløsning. Hvis det er av intr, gi meg et hint, så skal jeg hjelpe deg med billige løsninger!

Gjest Anonymous
Skrevet

Billigere løsninger til Mauritzius? JA TAKK!! :)

Skrevet

Jeg skal to uker til Thailand i månedskiftet januar-februar. Tror det blir en flott tur!

En uke med rundreise og en uke på stranden. Tror det blir en fin kombinasjon!

Hvis en holder flybilletten utenfor blir det ikke så dyrt heller. Gleder meg stort!

Gjest Maikana
Skrevet

Det er sommer i Australia også :kul:

Dersom du "shopper rundt" litt kan du sikre deg ganske rimelige billetter. Levekostnadene er lave, og du trenger ikke vaksinere så vidt jeg vet.

Skrevet

Det billligste man kan få i januar er vel Gran Canaria? (kanariøyene) Og er vel rimelig varmt der da? Som en norsk sommer omtrent.

Man må ta vaksine hvis man skal til sør Afrika.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det billligste man kan få i januar er vel Gran Canaria? (kanariøyene) Og er vel rimelig varmt der da? Som en norsk sommer omtrent.

Man må ta vaksine hvis man skal til sør Afrika.

Selv om man bare skal til Cape Town? Jeg tror jeg fikk spørsmål om jeg skulle på safari eller nord i landet, for hvis ikke så slapp man vaksine...

Skrevet

Selv om man bare skal til Cape Town? Jeg tror jeg fikk spørsmål om jeg skulle på safari eller nord i landet, for hvis ikke så slapp man vaksine...

Kjenner et stort følge som skulle til Cape town i fjor og de tok flere vaksiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...