AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Nå er jeg rett og slett lei. Da jeg ble sammen med han var han normalvektig med flat mage, og nå ser han rett og slett ikke ut med ballong mage og mannepupper!Har forsøkt å få han med på slanking og når jeg lager mat spør jeg om han virkelig skal ha så mange brødskiver. Har lokket han med på turer og forsøkt å endre kosten, men når han er hjemme hos seg selv så må han jo spise ubegrenset?Jeg vil jo ikke såre han og sier at jeg liker han som han er, selv om det ikke er sant. Han spør ofte om jeg liker han som han er men klager selv hele tiden på magen. Ja men du må bare forsøke å slanke den bort, du har jo gjort det før, sier jeg da. men det når ikke innNå må jeg nesten bare ha sex for hans skyld, tenner ærlig talt ikke på han lengre pga kroppen hans. Er veldig synd pga jeg elsker han og han har flott personlighet, men jeg tenner ikke på magen hans Hva skal jeg gjøre når han ikke vil gå ned i vekt? Han sier han forsøker men vekta står jo på over hundre nå mot 85 før. Anonymkode: d4638...697 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Sånn ser han ut nå : Anonymkode: d4638...697
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Sånn så han ut før : Anonymkode: d4638...697 3
nelipot Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Det er ikke noe du kan gjøre hvis han ikke vil gå ned i vekt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Han sier jo at han vil det, men det skjer jo ikke noe. Er så lei av magen hans og å ha sex med han er en lidelse pga jeg bare blir kvalm. Men tør ikke si det til han for da blir han lei seg. Jeg later som jeg tenner på han men jeg gjør ikke det og må ofte ta masse spytt på hånden og lure nedentil for å la han tro at jeg blir våt av han. Føler jeg er en foræder. Vil jo tenne på han men klarer det ikke. Anonymkode: d4638...697
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Jeg er helt seriøs - kontakt Kari Jaquesson. Hun er et fantastisk godt menneske som har mange råd og gode tips på lager. Hun kjenner till alt mulig av slike situasjoner og har sikkert gode råd.karijaquesson.blogg.no Anonymkode: 61368...b02
Silfen Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Haha, du lyver. Det er langt mer enn 15 kilo forskjell på de to mannfolkene. Så de bildene du viser frem er umulig en realitet. 7
Gjest 100%naturlig Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Nå er jeg rett og slett lei. Da jeg ble sammen med han var han normalvektig med flat mage, og nå ser han rett og slett ikke ut med ballong mage og mannepupper!Har forsøkt å få han med på slanking og når jeg lager mat spør jeg om han virkelig skal ha så mange brødskiver. Har lokket han med på turer og forsøkt å endre kosten, men når han er hjemme hos seg selv så må han jo spise ubegrenset?Jeg vil jo ikke såre han og sier at jeg liker han som han er, selv om det ikke er sant. Han spør ofte om jeg liker han som han er men klager selv hele tiden på magen. Ja men du må bare forsøke å slanke den bort, du har jo gjort det før, sier jeg da. men det når ikke innNå må jeg nesten bare ha sex for hans skyld, tenner ærlig talt ikke på han lengre pga kroppen hans. Er veldig synd pga jeg elsker han og han har flott personlighet, men jeg tenner ikke på magen hans Hva skal jeg gjøre når han ikke vil gå ned i vekt? Han sier han forsøker men vekta står jo på over hundre nå mot 85 før. Anonymkode: d4638...697Hei! Skjønner deg godt. Du skal ikke late som heller. Du må bare fortelle hvordan du ønsker at han skal være. Fortell han ærlig å si at du kan være med i inspirere og støtte/ hjelpe han. Bildet du viser er grusomt. Hadde ikke klart å la meg ese ut sånn. Jeg er mer spinkel og veldig tynn, kan være gener, men trener myye utholdenhet.Dt er kun matmengde og trening som skal til for han.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Haha, here we go!Antar denne tråden blir å dra i samme retning som tilsvarende tråder. Kvinne har mann som er feit, skriver på KG og får full støtte i å avslutte forholdet, det er faktisk en "lovlig" grunn.Så har du mannfolka som sliter med det samme, feit partner, og vurderer å dumpe henne. Får da unison fordømmelse fra KG og anklagelser om å være overfladisk mannssjåvinist.Bare å følge med, folkens Anonymkode: 49574...7b2 7
Gjest Jalapeno Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Haha, du lyver. Det er langt mer enn 15 kilo forskjell på de to mannfolkene. Så de bildene du viser frem er umulig en realitet.Det kan godt være, men det er 15 kg er MYYYYYE hvis man snakker om å gå fra normalvektig og opp +15 kg. Det er selvsagt ikke mye om man veier 150 kg fra før. Men veier man 85 og går til 100 så er forskjellen ekstrem, vi snakker tross alt om en vektoppgang på ca. 20%.Uansett er jo poenget til TS at det er en voldsom vektoppgang som går utover samlivet og ikke minst sexlivet. I mine øyne en helt naturlig bekymring, spesielt når det ikke er snakk om noen sykdom, men rett og slett om en dårlig livsstil og manglende evne til å ta seg sammen.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 Haha, here we go!Antar denne tråden blir å dra i samme retning som tilsvarende tråder. Kvinne har mann som er feit, skriver på KG og får full støtte i å avslutte forholdet, det er faktisk en "lovlig" grunn.Så har du mannfolka som sliter med det samme, feit partner, og vurderer å dumpe henne. Får da unison fordømmelse fra KG og anklagelser om å være overfladisk mannssjåvinist.Bare å følge med, folkens Anonymkode: 49574...7b2Og det slår aldri feil at noen må komme med innlegg ala ditt i sånne tråder. Anonymkode: eeb36...422 16
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Hei! Skjønner deg godt. Du skal ikke late som heller. Du må bare fortelle hvordan du ønsker at han skal være. Fortell han ærlig å si at du kan være med i inspirere og støtte/ hjelpe han. Bildet du viser er grusomt. Hadde ikke klart å la meg ese ut sånn. Jeg er mer spinkel og veldig tynn, kan være gener, men trener myye utholdenhet.Dt er kun matmengde og trening som skal til for han.Ja det er enorm forskjell, men tør ikke å si at jeg ikke tenner på han mer. Er så redd for å såre han for han er så flott ellers!Det kan godt være, men det er 15 kg er MYYYYYE hvis man snakker om å gå fra normalvektig og opp +15 kg. Det er selvsagt ikke mye om man veier 150 kg fra før. Men veier man 85 og går til 100 så er forskjellen ekstrem, vi snakker tross alt om en vektoppgang på ca. 20%.Uansett er jo poenget til TS at det er en voldsom vektoppgang som går utover samlivet og ikke minst sexlivet. I mine øyne en helt naturlig bekymring, spesielt når det ikke er snakk om noen sykdom, men rett og slett om en dårlig livsstil og manglende evne til å ta seg sammen.Ja det er faktisk sånn. Ser enormt forskjellHaha, du lyver. Det er langt mer enn 15 kilo forskjell på de to mannfolkene. Så de bildene du viser frem er umulig en realitet.Nei jeg lyver ikke, det er ca sånn forskjell. Tro det eller ei. Han veier noen og hundre kg nå og veide 85 da vi ble sammen. Han hadde bare en bitteliten mage før og nå er den enorm. Har sett på vekta og vet at han var 85 før og nå er han ca 104 kg Anonymkode: d4638...697 2
DeLorean Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Det var mye overvekt ja. Skjønner at dette kan være et problem. Det er viktig å passe på seg selv sånn nogenlunde!
Pinkee Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 Du har faktisk bare to valg, fortsette som det er nå, eller fortelle han sannheten.Du kan jo spørre deg selv, hvor lenge gidder du å ha sex av plikt, ikke lyst? Er svaret; resten av livet, så er det bare å gifte seg. Men, du er lei allerede, hvorfor da fortsette forholdet? Det er dømt til å gå skeis, uansett. Manglende sex er for de fleste uaktuelt.Og, for dem som mener det er forskjell på rådene om det dreier seg om mann eller dame; nei, ikke for meg, men synes det er en forskjell på å spise/late seg feit, og at damen legger på seg/blir mindre stram pga svangerskap. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #16 Skrevet 5. desember 2015 Og det slår aldri feil at noen må komme med innlegg ala ditt i sånne tråder.Anonymkode: eeb36...422Noen må nesten påpeke den helt ekstreme og latterlige dobbeltmoralen mange av dere kvinner utviser. Det slår aldri feil at det kommer hersketeknikker som din her for å stemple innlegg som ugyldige, selv når de er svært så relevant. Anonymkode: 41365...fde 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #17 Skrevet 5. desember 2015 Det er kun det her med sexen. Han er så fantastisk ellers. Snill, god og omtenksom, gjør alt for at jeg skal ha det bra. Det er bare dette ene. Har ymtet frampå om overvekten. Han spør ofte om magen osv, og at han har så stor mage og da har jeg sagt at han har mye større nå enn før og at han hadde flat før og at han bare må slanke seg og spise mindre. Ja, sier han da, men han gjør jo ikke det?Selv må jeg også leve på lite mat og sunt kosthold for å holde meg slank. Men han spiser helt annerledes enn meg. Han lager egne retter med masse potet, saus og kjøtt badet i fett. Han er veldig glad i pommesfrites. Selv spiser jeg nesten aldri potet eller ris og pasta. Han er veeldig glad i potet og saus og kjøttkaker og sånn mat Anonymkode: d4638...697 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #18 Skrevet 5. desember 2015 Noen må nesten påpeke den helt ekstreme og latterlige dobbeltmoralen mange av dere kvinner utviser. Det slår aldri feil at det kommer hersketeknikker som din her for å stemple innlegg som ugyldige, selv når de er svært så relevant.Anonymkode: 41365...fdeDet er ingen dobbeltmoral her. Problemet er at du er en mann. Du har en manns skylapper på deg. Du ser ikke verden med en kvinnes øyne. Derfor forstår du ikke forskjellen. Pinkee forklarte den veldig godt: Og, for dem som mener det er forskjell på rådene om det dreier seg om mann eller dame; nei, ikke for meg, men synes det er en forskjell på å spise/late seg feit, og at damen legger på seg/blir mindre stram pga svangerskap. Anonymkode: 61368...b02 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #19 Skrevet 5. desember 2015 Det er ingen dobbeltmoral her. Problemet er at du er en mann. Du har en manns skylapper på deg. Du ser ikke verden med en kvinnes øyne. Derfor forstår du ikke forskjellen. Pinkee forklarte den veldig godt: Anonymkode: 61368...b02Bortsett fra at det aldri i noen av trådene der menn hasseleres med fordi damen har lagt på seg både 10, 15 og 20kg har blitt oppgitt at det har vært pga svangerskap. Jeg vil utfordre deg til å finne mer enn 10% av trådene om at damen har blitt feit som inneholder noe om svangerskap, det er ikke engang nevnt.Tror de skylappene hører hjemme på noen andre gitt, kansje deg? Åja, vi kvinner kan jo bli gravide, da er det garrantert derfor kvinnen i forholdet har blitt tjukk! En mann kan ikke bli gravid, da er det definitivt latskap at han har blitt tjukk!Ser dere virkelig ikke hvor dobbelmoralske dere er, selv? Anonymkode: 41365...fde 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #20 Skrevet 5. desember 2015 Bortsett fra at det aldri i noen av trådene der menn hasseleres med fordi damen har lagt på seg både 10, 15 og 20kg har blitt oppgitt at det har vært pga svangerskap. Jeg vil utfordre deg til å finne mer enn 10% av trådene om at damen har blitt feit som inneholder noe om svangerskap, det er ikke engang nevnt.Tror de skylappene hører hjemme på noen andre gitt, kansje deg? Åja, vi kvinner kan jo bli gravide, da er det garrantert derfor kvinnen i forholdet har blitt tjukk! En mann kan ikke bli gravid, da er det definitivt latskap at han har blitt tjukk!Ser dere virkelig ikke hvor dobbelmoralske dere er, selv?Anonymkode: 41365...fdeJeg synes det skal gå begge vier selvsagt. Man burde ta vare på seg selv enten man er mann eller kvinne. Jeg irriterer meg over at han bare driter i det og lar magen vokse ,mens jeg selv gjør en innsats i å se bra ut. Men det er så vanskelig å si det rett ut, dessverre Vil ikke såre han Anonymkode: d4638...697 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå