AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Hvordan går man ned trapper med krykker?Mister balansen hver gang og lander på foten som ikke skal belastes! Helt jævelig. Anonymkode: 21d23...503
Eli0102 Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Vanskelig det der.. Syntes det selv var vanskelig å både gå opp og ned trapper, så prøvde å unngå det mest mulig.
Vattenflaska Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Både i et blokk uten heis når jeg hadde brukket foten og hadde ingen til å hjelpe meg heller.Du setter krykkene ned i trappsteget foran deg, løfter deg selv "ned" med hjelp av krykkene, så fortsetter du sånn. Ta det i rolig tempo ellers mister du balansen. Samme med å gå opp i trapper men omvendt.
Vattenflaska Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Her har du en video som viser hvordan du går opp og ned i trapper med krykker. Lykke til!https://www.youtube.com/watch?v=dqkDF3JBiYo 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Her har du en video som viser hvordan du går opp og ned i trapper med krykker. Lykke til!https://www.youtube.com/watch?v=dqkDF3JBiYohmm takk. Når jeg har gått opp trapper har jeg nemlig satt krykkene på neste trappetrinn for så å løfte meg opp.. Han satt krykkene mer "bak seg" Anonymkode: 21d23...503
Nanja Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Jeg har gått mye med krykker, også med gips. Det beste er å ta foten først når du går opp og krykkene først nå du går ned. Ta det sake til du får det til.
Maximillian Cohen Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 (endret) Fot Endret 11. desember 2015 av Maximillian Cohen
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Jeg lærte meg en teknikk med å bruke gelender med den ene hånda, da følte jeg at jeg fikk god balanse. Ble en mester til hoppe trapper etter noen runder. Den andre krykka tok jeg under arma, hvis jeg ikke var sammen med noen som kunne bære den opp/ned. Anonymkode: 5b292...035
Perelandra Skrevet 10. desember 2015 #9 Skrevet 10. desember 2015 Sett deg i trappa og ak deg nedover trinn for trinn. Det ser kanskje dumt ut, men heller det enn å forverre skaden. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå