Gå til innhold

Han vedda sokka sine og tapte. Hvordan innkasserer jeg gjelden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er en vennegjeng som har begynt å se opp igjen gamle krimserier som Poirot, Bergarac, Derrick mm. Mest for det sosiale og ha noe som forener oss.

Ved forrige poirot, var det en mannlig venn av meg som var så skråsikker på hvem morderen var, at han vedda sokkene sine på at det var han. Jeg tok opp veddemålet, og fikk rett (det var ikke eksen, men gartneren ;)).

Så da fant jeg ut til min store skuffelse ar han brukte strømpebukse i stedet for sokker når jeg skulle innkassere gjelden hans. Syns det var for ille å ta hele den.

Søndagen etter møttes vi igjen, og jeg minte han på gjelden hans. Men da hadde han også strømpebukse i stedet for sokker. Det viser seg at han bruker stort sett det i den kalde årstiden.

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg be han gi fra seg hele strømpebuksa? Eller skal jeg oppsøke han hjemme for å få et sokkepar? Til våren er sikkert alt glemt uansett. 

Missforstå meg rett. Han skal selvfølgelig få det tilbake og det er en humoristisk tone rundt det hele. Men jeg syns det er litt moro å stå på mitt når han har slengt med leppa, og jeg fikk rett til slutt.

Herregud eksen liksom. Det var for opplagt;) 

Anonymkode: 2db29...7c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sent, men jeg hadde ropt på at noen hentet en saks, og så hadde jeg klippet av nedre delen av strømpebuksene. Så hadde jeg feiret min trofe. ;)

Anonymkode: 731d8...7cc

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at det løper renter. Etter hvert må du klippe av ganske mange strømper ut av strømpebuksene hans.

Anonymkode: e1271...b7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent, men jeg hadde ropt på at noen hentet en saks, og så hadde jeg klippet av nedre delen av strømpebuksene. Så hadde jeg feiret min trofe. ;)

Nå bruker han slikt ullstrømpebukse eller grovstrikket strømpebukse som menn bruker osv. Aner ikke hva de koster. Men kanskje 2-300kr? Kan kanskje gi han er ultimarum å kjøpe et sokkepar til 10kr. Hvis ikke finner jeg saksa og det blir dyrt. Dette er jo bare ment som en spøk. Så det må jo ikke koste noe. Men han skal ikke vedde noe og slippe unna med det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker han slikt ullstrømpebukse eller grovstrikket strømpebukse som menn bruker osv. Aner ikke hva de koster. Men kanskje 2-300kr? Kan kanskje gi han er ultimarum å kjøpe et sokkepar til 10kr. Hvis ikke finner jeg saksa og det blir dyrt. Dette er jo bare ment som en spøk. Så det må jo ikke koste noe. Men han skal ikke vedde noe og slippe unna med det ;) 

Jeg foreslår at du krever at han strikker et par til deg  :dry:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna menn i strømpebukser!

De har gjerne en parykk og et par kjoler på lur også! 

Ekte mannfolk bruker kun stilongs med løse sokker! 

:opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

😱😱😱😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at vi har et politi som passer på at det ene kjønnet må ha skille mellom longs og sokkene. Hadde det maskuline kjønnet hatt en versjon der de satt sammen. Ville jo det hatt stor betydning og gjort han mindreverdig på vei til å synke så dypt som å sympatisere med det lavtstårnde kvinnelige. Alle går da vel med sokker? Alle i Norge går da vel med longs om vinteren. Altså jeg skjønner at det er rart om menn bruker BH som ikke har bryster. Men at longs og sokker hang sammen. Det er nytt at nodn skal syns er problematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at menn bruker strømpebukser? Eller er det bare i vintermånedene? (Jeg er klar over at det er menn som går med typiske kvinneplagg med glede, men det er ikke disse jeg sikter til.) 

Anonymkode: 2b30c...261

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at vi har et politi som passer på at det ene kjønnet må ha skille mellom longs og sokkene. Hadde det maskuline kjønnet hatt en versjon der de satt sammen. Ville jo det hatt stor betydning og gjort han mindreverdig på vei til å synke så dypt som å sympatisere med det lavtstårnde kvinnelige. Alle går da vel med sokker? Alle i Norge går da vel med longs om vinteren. Altså jeg skjønner at det er rart om menn bruker BH som ikke har bryster. Men at longs og sokker hang sammen. Det er nytt at nodn skal syns er problematisk.

Nei. Alle i Norge går ikke med longs om vinteren. Jeg visste ikke at dette var vanlig dersom man ikke skal på skitur eller gjøre en lignende aktivitet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at menn bruker strømpebukser? Eller er det bare i vintermånedene? (Jeg er klar over at det er menn som går med typiske kvinneplagg med glede, men det er ikke disse jeg sikter til.) 

Ja. Om vinteren når det er kaldt og man skal være mye ute. Da er det bare en ordentlig tykk og god ullstrømpebukse som duger. Kanskje ikke i byen hvor man ikke er lenge ute av gangen. Men oss som jobber ute hele dagen, må kle oss etter forholdene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Om vinteren når det er kaldt og man skal være mye ute. Da er det bare en ordentlig tykk og god ullstrømpebukse som duger. Kanskje ikke i byen hvor man ikke er lenge ute av gangen. Men oss som jobber ute hele dagen, må kle oss etter forholdene. 

Finnes det virkelig strømpebukse for menn?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tenkt på det som noe uvanlig? Går man ikke i det fra man er baby til grava i kalde Norge. sStår jo ikke spesifisert noe kjønn på ullstrømpebuksene du får kjøpt på matbutikken. 

Her er noen jeg fant spesielt til mann: 

51wbL4roaqL._UL1500_.jpg

2224519-topimg_03.jpg

2224526-topimg_03.jpg

2224529-topimg_03.jpg

Advanced Running Technology.png

Advanced Ski Techno Tight.png

b192224533.jpg

GATTA_FASHION_gat-rajstopy_grey_front_big.jpg

menstights-hikaku_03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...