Drømmern Skrevet 5. desember 2015 Forfatter #21 Skrevet 5. desember 2015 Er ikke OD, men et eget prosjekt skolen har sammen med andre skoler i fylket. Tror jeg skal stå på mitt og si det som det er; jeg fikk ikke tak i jobb, og skulle gjerne deltatt på alternativt opplegg om de hadde, men de kan uansett ikke kreve penger av meg.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #22 Skrevet 5. desember 2015 Si at du skulle gjerne fått penger av din far men han har allerede betalt det via bistand. Eller at du støtter Israel og dette går deg politisk i mot. Og ja, palestinere trenger mat så de ikke sulter, men det gjør du også. Tror de klarer seg fint uten dine 400 kr som du trenger mer selv.Eller kan ikke din far overføre deg de pengene for den klasseturen? Anonymkode: 20e8a...0c5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #23 Skrevet 5. desember 2015 Det her kan da skolen umulig ha lov til, uten å tilby et alternativt opplegg? Anonymkode: 8c301...a9e
Alan Smithee Skrevet 6. desember 2015 #24 Skrevet 6. desember 2015 Om skolen ikke lar deg slippe, tar du kontakt med ditt lokale elev- og lærlingombud (http://www.elevombudene.no/). De jobber med dette, og kan hjelpe deg når skolen forsøker å gjøre noe ulovlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå