AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har alltid vært livredd for edderkopper og sånne små dyr, iallefall på kvelden. Jeg har alltid vært kjemperedd for at de skal krype på meg når jeg sover eller komme opp i senga mi når jeg sover, men nå i det siste har det blitt verre. Jeg føler at noe kryper på meg, og jeg ser også noe som kryper på meg (selvom det ikke er der), og det freaker meg ut! Hva kan jeg gjøre med det? Anonymkode: 89426...59a
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Jeg var veldig redd for edderkopper før, men tvang meg selv til å hamle opp med frykten gjennom å eksponere meg for dem. Jeg begynte å innstille hodet mitt så rasjonelt jeg bare klarte og tenkte med meg selv hver gang jeg så et lite kryp: "Dette er et lite insekt (ok, ikke egentlig et insekt, men la gå ), det kan ikke skade meg, dette er bare noe tull jeg har kokt sammen i hodet mitt, jeg er bedre enn dette." Deretter begynte jeg så smått å håndtere dem, hele tiden mens jeg tenkte lignende tanker: "De kan ikke skade meg, dette er ren frykt uten rasjonelt grunnlag."Hvis dette høres helt utenkelig ut for deg, vil jeg nesten anbefale terapi, for det høres veldig slitsomt ut at du særlig kjenner frykten på kvelden, når det er som viktigst å slappe av. Lykke til uansett!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå