Gå til innhold

Følge opp tråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger du opp trådene du skriver i? Jeg prøver å gjøre det med tråder jeg synes er interessante, men ikke så lett å huske alle. Det er irriterende når noen slenger ut en påstand uten å komme tilbake og argumentere for denne.

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Både ja og nei.....svarer jo i ganske mange tråder, og det er ikke alle jeg gidder å gå tilbake til, men hvis jeg har ytret et standpunkt som jeg antar kanskje kan bli reagert på, eller lignende går jeg alltid tilbake for å se om det er noen reaksjoner og for da evt å klargjøre.

Samme hvis det er tråder jeg finner spesielt interessante, da går jeg også tilbake for mer lesing/diskutering.

Skrevet

Ja, hvis det er et interessant tema og jeg er interessert i andres svar, eller jeg selv har skrevet noe jeg tror andre vil reagere på.

Gjest lilletroll
Skrevet

Det kommer forresten også an på hvor god tid jeg har.....sånn som nå, når jeg ikke har noe annet å gjøre er jeg inne på alle tråder flere ganger tror jeg.

Skrevet

Jeg prøver å titte innom tråder jeg har skrevet i selv, men hvis det ikke har vært noe særlig aktivitet der slik at den ikke ligger på den første siden lenger, hender det ofte at jeg glemmer det.

Skrevet

Det går fint an å be om varsling og da får man e-post når det kommer svar. Jeg glemmer akkurat det, og som du sier, det er ikke alltid lett å huske de tråder man deltar i. Fin påminnelse.

Skrevet

Jeg skriver ikke så mange svar, så jeg følger stort sett med på dem jeg har skrevet noe i, og i andre tråder jeg synes er interesante...

Piglet

Skrevet

Jeg er fullstendig klar over at det går an å få varsling på e-mail, men det har jeg gitt opp. :tunge1: Det blir altfor mange mailer, og ofte er det tråder hvor jeg har sagt mitt og ikke skriver noe mer, og så får jeg varsling likevel, hver gang noen andre skriver et innlegg. Da bruker jeg heller litt tid på å lete fram de trådene jeg synes er interessante.

Skrevet

Jeg prøver å følge opp, men glemmer nok en del ja,..

Skrevet

Noen ganger bare leser jeg tråder uten å bidra med noe selv, og noen ganger har jeg tid til å sende inn svar og kommentarer. Jeg synes det er morsomt å se hvordan andre tolker og svarer på innlegg. Noen hugger hodet av alle som er så teit å ha en annen mening, mange er informative og klare....... det er alle sorter.

Jeg har ikke hatt så mange innlegg ennå, og synes det er greit at andre ikke er enige med meg. Men jeg lurer noen ganger på de anonyme "gjestene" som absolutt føler seg kallet til å slenge sure kommentarer midt inni seriøse tråder innimellom. Heldigvis er det nok av hyggelige anonyme "gjester" her også. :klem2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...