Gjest Badebuksa Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Det er jo kult og in og alt det derre der å "kreere" nye navn. Jeg tenkte vi kreative Kvinneguider kan guide vordende eller nybakte mødre i riktig retning hva angår navnevalg på poden eller podinnen. Vi er jo så sporty og kreative, eller hva? Har jeg for lite å gjøre? Ja. Men gjør det noe, da? Nei. Her er mine navnebidrag til Norges fremtid: For ordens skyld:GUTTENAVNLexanderDirreYrveTerjusTheanderØyanderJENTENAVNTiriaTylieRexandaErilieFreineAeia
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Elaja kan jo fungere som guttenavn 😂 Anonymkode: c4245...996
Ardwinna Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Casher og Contantha. Etternavn Gruncke-Mynthe.
Gjest Badebuksa Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Elaja kan jo fungere som guttenavn 😂Anonymkode: c4245...996jau!Bererikseinsteinlitt elitistisk, ja.Casher og Contantha. Etternavn Gruncke-Mynthe.hehe, likte Contantha. Kanskje søsteren heter Seddehl.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå