Gå til innhold

Blir gal!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) 

jeg har i mange år slitt med kvalme og oppkast, spesielt på morgenen. Har vært hos lege utallige ganger å prøvd ut Bl.a afipran, remeron og syrenøytraliserende. Det funker bare en liten periode før jeg blir dårlig igjen. Har perioder hvor jeg funker normalt, men så kommer kvalmen snikende. Er veldig vanskelig å holde vekta når en spyr nesten hver dag. Er så sliten og lei av å være konstant dårlig. Må ha et toalett i nærheten til en hver tid. 

Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: a3d9c...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

remeron er jo et antidepressiva,med økt matlyst som bivirkning, hvorfor har du fått det mot kvalme?
har du testet deg for allergier og fått testet tarmfloraen din? lekktarm osv kan gi kvalme.
hvis du ikke er allergisk mot noe eller har intoleranser så vil jeg anbefale seg å få i deg mer yoghurt , surmelk og sure ting, og spise fiber fremfor hvete, veldig bra for magen.

Anonymkode: b762a...fc3

Skrevet

Har du sjekket hva som er annerledes de periodene du funker fint og ikke er kvalm, mot de periodene du er kvalm og spyr? Hva spiser du, hvordan er livet ellers med stress og annet, hvordan er avføringen din? Har du fått henvisning til spesialist fra fastlegen din? Be om videre utredning istedet for bare å få piller.

Anonymkode: 7bef6...6d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...