Gå til innhold

Otrivin nesespray - brukstid

Fremhevede innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvis jeg bruker Otrivin nesespray i maks 10 dager og ikke overskrider den daglige grensen, er det garantert at jeg ikke blir avhengig av den da? Tar den 2 ganger daglig ca. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Det er nok ikke garantert som i 100%, men man må vel ta nesespray i en måned eller to i strekk før man begynner å bli litt avhengig

Gjest incognita
Skrevet

Du kan merke litt tetthet og ubehag de første dagene etter du slutter, men dette vil gå seg til. Du kan eventuelt avlaste med saltvannspray når den tid kommer. 

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det er nok ikke garantert som i 100%, men man må vel ta nesespray i en måned eller to i strekk før man begynner å bli litt avhengig

ok!

Gjest Badebuksa
Skrevet

Du kan merke litt tetthet og ubehag de første dagene etter du slutter, men dette vil gå seg til. Du kan eventuelt avlaste med saltvannspray når den tid kommer. 

ok. Litt vanskelig å vite om en er forkjøla lenger eller om det er nesesprayen som tuller.

Gjest incognita
Skrevet

ok. Litt vanskelig å vite om en er forkjøla lenger eller om det er nesesprayen som tuller.

Du mener fordi du er tett etter å ha sluttet? Gi det noen dager i såfall. Evt forsøk med saltvann.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Du mener fordi du er tett etter å ha sluttet? Gi det noen dager i såfall. Evt forsøk med saltvann.

har ikke sluttet enda, startet på den forrige lørdsg. Kan igrunn gå helt til mandag med nesespraybehandling. Men er tett når jeg ikke tar, ja. 

Skrevet

Det er fort gjort å bli avhengig av Otrivin: jeg har vært der flere ganger selv. Hvis du lurer på om det er forkjølelse eller om det er otrivinen som gjør deg tett; forsøk å pusse nesen. Kommer det snørr - vel da er du trolig forkjølet ennå. Føles det «tørt» , så er det slimhinnene dine som tetter nesen. Det siste kan være pga Otrivin. 

Når man først er blitt avhengig er saltvannsspray helt ubrukelig, i alle fall har det vært slik for meg. 

Anonymkode: 5db6c...c66

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det er fort gjort å bli avhengig av Otrivin: jeg har vært der flere ganger selv. Hvis du lurer på om det er forkjølelse eller om det er otrivinen som gjør deg tett; forsøk å pusse nesen. Kommer det snørr - vel da er du trolig forkjølet ennå. Føles det «tørt» , så er det slimhinnene dine som tetter nesen. Det siste kan være pga Otrivin. 

Når man først er blitt avhengig er saltvannsspray helt ubrukelig, i alle fall har det vært slik for meg. 

Anonymkode: 5db6c...c66

ok. Er nok ikke avhengig enda, men kjenner jeg er litt for glad i nesespray så må holde meg i ørene (eller nesa) om noen dager..... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...