Gå til innhold

American horror story Hotel (sesong 5)


Sjela

Anbefalte innlegg

Noen som følger med på American horror story hotel? (FOX torsdager)

Etter første episode var jeg rimelig skeptisk til denne sesongen. Episoden var vanvittig grisete og bydde meg imot. Men jeg fortsatte allikevel å se og jeg må si den har tatt seg veldig opp! Lady Gaga virker det også som føler seg mer vel i rollen nå enn i første episode.

Endret av Sjela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke dette bare navnet på ene episoda da?

Anonymkode: ba438...596

American Horror story HOTEL er sesong 5 av American horror story. Første sesong heter Murder house, deretter Asylum (2), Coven (3) og Freak show (4).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt nysgjerrig.... har sett sesongene 1-3 og likte dem godt. Sesong 4 var ikke helt min greie, merket jeg, så den giddet jeg ikke se. Men sesong 5, har hørt at Jessica Lange ikke er med lenger? Stemmer det? Ser for meg at mye går tapt dersom hun ikke er der...

Anonymkode: dba2d...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte heller ikke sesong 4 i det hele tatt, og jeg synes det er synd at Jessica Lange ikke er med lenger. Men så langt synes jeg Hotel er ganske så kult, må jeg innrømme. Mye bedre enn sesong 4, i hvert fall, selv om sesong 1 er min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket sesong 4 jeg. Jessica Lange spiller rollene sine helt fantastisk. Har ikke sett så mange episodene av siste sesongen enda så har ikke fått dannet meg noe inntrykk av den, men håper de klarer å bevare den syke stemningen som er i de tidligere sesongene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...