Gå til innhold

Tenner på yngre damer plutselig.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en mann på 35 år. hele mitt seksuelle liv har jeg tent på eldre damer, første gangen man hadde sex var det med ei som var nesten 30 , og selv 16 år.  23 år var elskerinner oppi 55 år.  og sånn har det vært..

Men nå i det siste så blir jeg helt satt ut av damer mellom 18 til 20 ish ( ikke alltid lett og gjette alder) 

Flere som har opplevet at det snur det med hva slags alders gruppe man tenner på, da man blir eldre? 

Har så lyst og oppleve en ung dame.. men merker jeg føler meg som en gris.... 

Anonymkode: 00524...a8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk føler man seg perv, men det gjelder uansett med hudfarge og sånt og alder og alt da, er mye som skiller oss som mennesker. Jeg fikk helt noia når jeg ble forelsket i en 13 år yngre. Best å finne en på sin egen alder tror jeg.

Anonymkode: 9804f...9bb

Skrevet

Upløyd mark og spenningen vil jeg tro. Man vil utforske det man ikke har gjort . For min del er de eldre mye mer interessante enda ;)

Skrevet

Er en mann på 35 år. hele mitt seksuelle liv har jeg tent på eldre damer, første gangen man hadde sex var det med ei som var nesten 30 , og selv 16 år.  23 år var elskerinner oppi 55 år.  og sånn har det vært..

Men nå i det siste så blir jeg helt satt ut av damer mellom 18 til 20 ish ( ikke alltid lett og gjette alder) 

Flere som har opplevet at det snur det med hva slags alders gruppe man tenner på, da man blir eldre? 

Har så lyst og oppleve en ung dame.. men merker jeg føler meg som en gris.... 

Anonymkode: 00524...a8c

Du er ikke gris, helt normalt å tenne på unge frøkener. 

Anonymkode: 10b34...62f

Skrevet

Nei det skal du da prøve! Da jeg var i begyndelsen af 20'erne var jeg lang mere tiltrukket af ældre mænd og havde et forhold til en der var 20 år ældre end mig. Der er mange unge kvinner der har det slik -at de ønsker at være sammen med ældre mænd. Jeg ser intet rart i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...