minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #41 Skrevet 5. desember 2015 Utdannelse i seg selv har ikke noe å si for meg, men at en mann har jobb og er smart er viktig.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #42 Skrevet 5. desember 2015 Jeg ønsker å date en oppegående mann som både er humoristisk og utfordrer meg intellektuelt sett. Akademisk nysgjerrighet er viktig for meg, og jeg får lite ut av å være sammen med noen som ikke er på samme bølgelengde som meg. De som ikke har (høyere) utdanning mangler vanligvis dette, og derfor utgår de også som potensielle partnere. Det finnes selvsagt unntak, men dette er heller en sjeldenhet. Nå vil det selvsagt også være en del som har høyere utdanning som heller ikke vil passe innunder det jeg ønsker. Jobb og økonomisk ansvarlighet er et definert krav, men dette kan også oppnås uten utdanning. Det er det selvsagt annet som også spiller inn når det kommer til partnervalg, men utdanning, jobb og økonomisk ansvarlighet er vel noe som må være tilstede før jeg vurderer en person videre som potensiell partner. Anonymkode: 36572...650
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #43 Skrevet 5. desember 2015 Det der er bare bullshit og det vet du...Så du mener at det ikke er en korrelasjon mellom inntekt og utdanning? Hva slags belegg har du for å mene dette? Anonymkode: 36572...650 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå