44h Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Har ett spørsmål til damene ville du gått på date med en med lav utdannelse?Har prøvd å bli kjent med folk på nettet men ingen som er interessert.Så med elimineringsmetoden siden de ikke klarer å svare engang har jeg komt fram til at er pga mangel på utdannelse.hva synes damer om det? mannfolk trenger ikke å svare jeg er ihvertfall ikke kresen tar det jeg får .
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Jeg ville gjerne gått på date med en barista, eller ei som jobber i bokhandel. Mitt forrige langvarige forhold var med en barnehavetante. Men det er et absolutt minimumskrav at de forstår forskjellen mellom å og og, og at de ikke har særskrivingfeil. 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Jeg ville gjerne gått på date med en barista, eller ei som jobber i bokhandel. Mitt forrige langvarige forhold var med en barnehavetante. Men det er et absolutt minimumskrav at de forstår forskjellen mellom å og og, og at de ikke har særskrivingfeil. Det heter ikke barnehagetante. Det er mange av de som jobber i barnehagen som har høyere utdanning; barnehagelærer/førskolelærer. Anonymkode: 398d8...f4d 5
ajarRun Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Det heter ikke barnehagetante. Det er mange av de som jobber i barnehagen som har høyere utdanning; barnehagelærer/førskolelærer. Anonymkode: 398d8...f4dHun hadde ikke videregående engang. 3
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Hvorfor skal de bry seg om slikt? Kjemi kommer ikke fra utdannelse 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Jeg tror ikke jeg kunne date en som skriver "utdannelse å dating". Anonymkode: 33d9a...4ab 10
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 Jeg tror ikke jeg kunne date en som skriver "utdannelse å dating".Anonymkode: 33d9a...4abJeg tror ikke at noen generelt har lyst til å date en grammar nazi
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 Nei jeg går ikke på dater med folk uten utdannelse. Det er ikke min greie. Anonymkode: 0afa4...671 4
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 (endret) . Endret 4. desember 2015 av Jacklost
Sandie Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Jeg kunne gjort det,men en eller annen form for utdannelse er jo ganske vanlig å ha i dagens samfunn,så jeg ville kanskje lurt litt på hvorfor,om han bare hadde grunnskole.Vanlig videregående utdanning er helt greit.Jeg ser ikke på det som lav utdannelse selv om jeg har høyere utdanning. Når alt kommer til alt er det personligheten som teller.Mindre intelligente mennesker finnes på alle utdanningsnivå.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 Bryr meg ikke om de har utdannelse eller ikke, men er dessverre litt allergisk mot og/å feil.. Anonymkode: bcd25...5f7 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #12 Skrevet 4. desember 2015 Nei. Ville ikke ha datet folk uten økonomisk fremtid. Anonymkode: bf1a3...765 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #13 Skrevet 4. desember 2015 Jeg tror det folk glemmer å nevne her er at utdannelsen ikke egentlig spiller noen rolle om du heller har brukt tiden på noe produktivt (startet et selskap, jobbet for deg selv, og diverse annet). Om du gir inntrykk av at du ikke har noen fremtid så vil nok mange skyve unna. Anonymkode: 92f8d...14a 1
ViljaH Skrevet 4. desember 2015 #14 Skrevet 4. desember 2015 Hvis du er intelligent og har driv og får til ting, så er ikke utdannelse noe krav. Hvis du er giddaløs/dårlig på skolen/får liksom ikke helt til; så vil jeg styre langt unna.En ting er at jeg vil ikke "redde deg", du må ha grep om eget liv.En annen ting er at jeg vil ikke at barna mine skal få gener fra nederste hylle. Rett og slett. 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 4. desember 2015 #15 Skrevet 4. desember 2015 Nei. Ville ikke ha datet folk uten økonomisk fremtid.Anonymkode: bf1a3...765Man kan da tjene penger uten utdannelse, og utdannelse er ingen garanti for god jobb/lønn.
44h Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #16 Skrevet 4. desember 2015 Greit da vet jeg ihvertfall hva jeg har å jobbe med.
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #17 Skrevet 4. desember 2015 Nei. Ville ikke ha datet folk uten økonomisk fremtid.Anonymkode: bf1a3...765Hva i all verden vet du om det? Forklar
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 4. desember 2015 #18 Skrevet 4. desember 2015 Har ett spørsmål til damene ville du gått på date med en med lav utdannelse?Har prøvd å bli kjent med folk på nettet men ingen som er interessert.Så med elimineringsmetoden siden de ikke klarer å svare engang har jeg komt fram til at er pga mangel på utdannelse.hva synes damer om det? mannfolk trenger ikke å svare jeg er ihvertfall ikke kresen tar det jeg får .Lav utdannelse er ikke noe hinder for det å ha ambisjoner. De fleste vil nok ha noe man kan bygge en fremtid på. Dvs. Å utvikle livet videre og forbedre godene de alt har, fremfor at ting står stille.
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 4. desember 2015 #19 Skrevet 4. desember 2015 Jeg tror ikke at noen generelt har lyst til å date en grammar nazi Jeg dater ingen andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå