AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Hei! Tror akkurat nå jeg bare trenger andre sine synspunkter på situasjon min. Greia er at jeg er blitt forfremmet I firmaet jeg jobber I, her trives jeg så utrolig godt. Jeg er helt sikker på at jeg jobber I verdens beste firma! Meeen, jeg har ei jente på 3 år som jeg føler jeg ikke lengre har like mye tid til.. Og hun er det viktigste i mitt liv. Hun er jo hver dag I bhg som alle andre barn og jeg er ferdig 3-4 på jobb annenhverdag. Og jobber til 7-8 to dager I uken pluss annenhver helg. Vet jo at dette er normal situasjon for mange men for meg får jeg så dårlig samvittighet. Før jobbet jeg halv stilling og hadde fri noen dager i uka.. jeg har og et problem med at jeg sliter litt med å ikke ta jobben med meg hjem. Sitter aldri å jobber hjemme men har det I tankene nesten hele tiden. Nå er jeg jo ny å håper jeg får til å la jobben være på jobb.. klarer jeg ikke det vet jeg ikke hvor lenge jeg kan gjøre dette.. Takk for at akkurat du tok deg tid til å lese dette litt sytende innlegget.. Anonymkode: 8c13b...fdf
Rotemor Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Velkommen til hverdagslivet som arbeidende mot Tror de fleste har det slik i perioder Deter ikke så mye å si annet enn at man må nyte fritiden til det fulle! Dette med å ta med jobben hjem må du jobbe med (Hehe).Det handler nok mye om å være ny og ivrig, men legg det bort, det er ikke konstruktivt!
bib_84 Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Hvis du jobber annenhver helg pluss to kvelder i uka så må du vel ha noen dager fri innimellom?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå