Gå til innhold

Blør under samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hender jeg blør under samleie. Har blod i skjeden, ikke mer. For 3 år siden hadde jeg rift i skjeden pga samleie der jeg ikke var våt nok. Men etter 3 år burde det vel ha leget? Kan jeg ha skadet slimhinnene ved at jeg for 7-6 år siden brukte sex leketøy uten glidemiddel?? 

Anonymkode: 3491f...ff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill gynekologisk undersøkelse for å være sikker du. Ta masse prøver osv.  Det er det beste å gjøre. 

Anonymkode: 76147...3ee

Skrevet

Bestill gynekologisk undersøkelse for å være sikker du. Ta masse prøver osv.  Det er det beste å gjøre. 

Gjorde det når jeg først fikk rift. Det er ikke ofte jeg blør under samleie, kanskje 1 gang hvert kvartal. Uansett meget usexy og ubehagelig...

Skrevet

Gjorde det når jeg først fikk rift. Det er ikke ofte jeg blør under samleie, kanskje 1 gang hvert kvartal. Uansett meget usexy og ubehagelig...

det kan være rift, at du har lettblødende livmorhals,betennelse i livmortappen det kan også være klamydia eller andre sykdommer eller infeksjoner /virus.. Bedre å ta en sjekk for mye enn for lite. Sjekk deg for alskens sykdommer i underlivet og alt annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...