Semydfe Skrevet 3. desember 2015 #1 Del Skrevet 3. desember 2015 Vår jente på snart 2,5 år har sittet i sitt Besafe X3 sete siden hun var ca 10 mnd. Nå har nakkestøtte / seleinnstillinger vært på høyeste nivå en god stund. Jeg ser at det kun er ca 1 cm igjen før skuldrene hennes kommer over grensen, og jeg har derfor begynt å kikke etter nytt sete. Forsøker i alle fall å orientere meg. Jeg ser at besafe ikke har bakovervendt sete som er større enn det vi allerede har..Det er så klart kun aktuelt å kjøpe sete som er bakovervendt, og jeg lurer derfor på om noen av dere med lange 2- og 3 åringer har tips til gode og trygge alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Del Skrevet 3. desember 2015 Vi har Britax Multi-Tech til vår var på 4,5 år, hun er 110 cm høy, det passer helt fint i hvertfall. Britax MaxWay er vel det jeg har hørt er lengst i ryggen, men har ikke prøvd det selv. Anonymkode: 6fe55...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunstone Skrevet 4. desember 2015 #3 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg vet besafe izi plus er det mest romslige setet besafe har. Vet om flere som har hatt barn opptil 5-6 år bakovervendt i det. :-) går opp til 25 kg, så det kan altså ikke festes med isofix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Del Skrevet 4. desember 2015 Vi har Britax MaxWay til vår gutt som er 3 år og 3 mnd. Han er forholdsvis høy (høyere enn de andre treåringene på hans avdeling), men har fortsatt god plass i bilstolen sin! Anonymkode: 9efb7...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 4. desember 2015 #5 Del Skrevet 4. desember 2015 Vi har Britax MaxWay til vår gutt som er 3 år og 3 mnd. Han er forholdsvis høy (høyere enn de andre treåringene på hans avdeling), men har fortsatt god plass i bilstolen sin!Anonymkode: 9efb7...b00denne har vi også til gutten på 3. Fortsatt grei plass 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. desember 2015 #6 Del Skrevet 4. desember 2015 Britax Max way. Vår lange 4,5-åring har god plass i det ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 4. desember 2015 Da høres det vel ut som om det er Britax Max Way som gjelder 😃 Tusen takk for svar! Hvor lange er forresten deres barn som har dette setet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. desember 2015 #8 Del Skrevet 4. desember 2015 Er ikke sikker, men hun bruker 104/110 i klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå