Gå til innhold

Langhårete menn


lfk1022

Anbefalte innlegg

Er det noen problemer med reaksjoner av folk hvis mann i hans tjueårene er langhåret (ca. 50 cm) i Norge?

Endret av lfk1022
gramatik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei hvorfor det? Noen synes sikkert det er stygt, noen synes det er kult/sexy/ettellerannetpositivt og noen gir blaffen. Men noen problemer med reaksjoner er det vel neppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel helt an på øyet som ser, tenker nå jeg. Jeg synes langt hår på menn er fint, men da må de stelle godt med det. Slitt og ustelt hår er ikke attraktivt uansett lengde, men det fremheves selvfølgelig ekstra godt om håret er av den lengden du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med en sak når menn kle seg på kvinnelige klær? Er det bedre å vise ikke det ut i offentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt forvirret av grammatikken her, må jeg innrømme. Hva er egentlig spørsmålet?

Endret av Helhvete
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt forvirret av grammatikken her, må jeg innrømme. Hva er egentlig spørsmålet?

Ja, det er sant. Jeg er bare A2 i Norsk ifølge CEFR men på vei til B1. Unnskyld meg for gramatikk. 

Er det farlig å være en transvestitt i offentlig? Hva slags reaksjoner trekker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant. Jeg er bare A2 i Norsk ifølge CEFR men på vei til B1. Unnskyld meg for gramatikk. 

Er det farlig å være en transvestitt i offentlig? Hva slags reaksjoner trekker det?

Ikke noe problem :) Vel, langt hår er vel ganske normalt. Angående kvinneklær/transvestitt så har jeg fått inntrykk av at det kommer litt an på hvor man bor og omgangskretsen. Jeg kjenner en transe i Oslo som ikke får så mange negative reaksjoner. En annen bor i en mindre bygd og har blitt mye mobbet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, så er det. Og hva med voldsomme angriper? Skjer det?

For han i bygda har det vært mest stygge blikk, negative kommentarer og baksnakking. Ingenting voldsomt men han har jo blitt preget. Men jeg vet ikke hvordan det er for andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, så er det. Og hva med voldsomme angriper? Skjer det?

Voldsomme angrep er noe media ville kastet seg over, og jeg har i alle fall ikke hørt om mye av dette. Kan i grunn ikke huske jeg har hørt om det noensinne, egentlig, men det kan jo hende det er noe jeg har gått glipp av. Man kan være uheldig og bli utsatt for blind vold uansett, selvfølgelig, men hatkriminalitet er vel ikke et veldig stort problem i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Langt hår på menn er flott, synes jeg. Men for all del, vask det ofte! :fnise: Fett langt hår er ikke pent på noen.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt hår er iallfall å foretrekke over den hitlerjugendsveisen som hipsterne sverger til.

Anonymkode: 6054e...34b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...