AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Vet ikke helt hvor dette passer, men dette er altså saken.Jeg har alltid hatt veldig (VELDIG) ujevne pupper. Og etter amming har den ene puppen nærmest forsvunnet :-O Jeg har egentlig alltid vært trygg på meg selv, og har en samboer som ikke bryr seg nevneverdig om dette, men nå har dte blitt en plage. Den "store" puppen bærer preg av å ha blitt ammet jevnt på gjennom de siste 4 år, mens den andre har faktisk blitt mindre enn den opprinnelig var. Nå har jeg tatt steget å gått til fastlegen å hørt om dette er noe de kan hjelpe meg med, og ifølge henne var det faktisk det! Lykke! Hun skulle henvise meg videre. finnes det noen her som har erfaring innenfor dette? Om resultatet ble bra? Ventetid osv? Kjenner jeg er spent på prosessen! Anonymkode: 8185b...c86
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Jeg hadde asymmertiske brystet og fikk dekket operasjon. Ventet i noen måneder etter henvisning (ble da henvist til sykehuset i landet med kortest ventetid). Jeg er veldig fornøyd med resultatet, og veldig glad for at jeg gjorde det! Jeg la under musklene, noe som visstnok gjør vondere enn over, men resultatet er bra og naturlig Bare spørr om du lurer på mer! Lykke til! Anonymkode: 110c8...a57
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Så bra du er fornøyd med resultatet, og fikk alt dekket! Fikk du da velge str selv (i rimelig grad), eller bestemmer sykehuset i stor grad hvordan dette skal gjennomføres? Jeg ønsker i utgangspunktet å gjøre den minste like stor som den største, pluss fylle ut den litt. Men vet ikke om de heller vil komme til å forminske den største, samt fylle den minste ;P Hvor lang tid tok hele prosessen for deg? Fra fastlegen henviste til operasjon? Jeg holder til i Oslo området selv. Anonymkode: 8185b...c86
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Så bra du er fornøyd med resultatet, og fikk alt dekket! Fikk du da velge str selv (i rimelig grad), eller bestemmer sykehuset i stor grad hvordan dette skal gjennomføres? Jeg ønsker i utgangspunktet å gjøre den minste like stor som den største, pluss fylle ut den litt. Men vet ikke om de heller vil komme til å forminske den største, samt fylle den minste ;P Hvor lang tid tok hele prosessen for deg? Fra fastlegen henviste til operasjon? Jeg holder til i Oslo området selv. Anonymkode: 8185b...c86Jeg gjorde den minste like stor som den største, det var det jeg ville og også det kirurgen ville. Jeg ventet i noen måneder, husker ikke eksakt da det er en stund siden nå. Men kanskje et halvt år? Er ganske lang ventetid på de største sykehusene (kan være snakk om år). Tenk gjennom om du virkelig vil det og om du tror du trenger det, eller om du kan lære deg å være fornøyd med deg selv slik du er. For meg var det helt rett å gjøre det, da det plaget meg såpass psykisk at det hemmet meg i det daglige på flere områder og jeg nærmest utviklet selvhat på grunn av det. Psykologhjelp fungerte ikke, og operasjon ble da løsningen. Vær forberedt på at den du legger innlegg i blir litt stivere og kjennes litt annerledes ut. De vil heller aldri se helt like ut. Bare vær obs på det før du bestemmer deg. Anonymkode: 110c8...a57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå