Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #21 Skrevet 4. oktober 2004 Søsteren min har 2 unger 10 og 12 år,de er motbydelige,uoppdragne,frekke,eier ikke empati,har ikke angerfølelse om de har gjort noe galt,banner,skriker og kaller moren sin for de verste kjønnsordene som kan tenkes. Jeg så dem nå i sommer for første gang på 6-7 år. da jeg kom hjem så sa jeg til henne at neste gang jeg kommer så håper jeg ikke de unga er hos henne,håper de er hos faren. Nå har det seg sånn at jeg har 2 unger selv og de ble så sjokkerte da vi var der,de gråt en hel masse fordi de var ikke vant med sånn oppførsel. det sier jo litt om de som skal oppdra de da. Kan man forvente at ungene tar del i å kunne fungere greit når de er så store? Jeg vet at ungene har en gal oppdragelse og da mener jeg GAL, men hva kan vel jeg gjøre som barnevernet ikke har gjort der i heimen. De flyttet ungene fra moren til faren for mange år siden og sånn som ungene er nå er farens verk,barnevernet vil ikke høre. Sann mine ord,innen 2 år,så har de vært borti både drekking,røyking,sex,skulking,stoff og politi. Dette er skrekkens barn altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå