Miriam21 Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Hei. Jeg og kjæresten min har lenge hatt drømmer om å reise før vi får barn. Vi har planlagt å reise ut i februar og være borte i 3 måneder, så da søkte jeg permisjon uten lønn. Den ble ikke godkjent! Jeg er sykepleier og jobber på intensiv på sykehus. Jeg er så forferdelig skuffet og irritert.. Helt ærlig, så frister det mest å si opp hele jobben.. Noen som har erfaring med dette?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Kipt at den ble avlått, men da kan du kanskje trøste deg med at du er en nøkkelperson eller helt nødvendig siden du ikke fikk innvilget? Anonymkode: cfa92...51b
Miriam21 Skrevet 6. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2015 Kipt at den ble avlått, men da kan du kanskje trøste deg med at du er en nøkkelperson eller helt nødvendig siden du ikke fikk innvilget?Anonymkode: cfa92...51bJa, jeg kan trøste meg med det, men veldig kjipt.. Jeg har ferie 15 februar i 1 uke. Noen som har noen fine reisetips til meg?
Vattenflaska Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Si opp bør du absolutt ikke gjør!Kan du ikke søke om permisjon uten lønn litt senere i nyåret? Evt ta ut alle dine ferieuker?
Jobbermedbarn Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Har ikke prøvd selv, men jobber i en stor kommune og det er helt uaktuelt med permisjon uten lønn hvis ikke det er spesielle sosiale grunner (barn, syke foreldre etc). Alternativet er kun ferie! Mye strengere enn det var før!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå