AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Hjelp. 1. Jeg blør. Det er ikke mensen, men jeg blør "derfra" og har gjort det i snart 2 mnd. Varierer hvor mye, men som regel må jeg ha i tampong.2. I tillegg har jeg mistet matlysten.3. Er ekstremt trøtt hele tiden, og sovner over alt.4. Tisser OFTE, mye oftere enn vanlig.5. Blir av og til veldig svimmel, uten at det er i forbindelse med at jeg reiser meg opp e.l. Kan stå rett opp og ned og prate med noen som plutselig skjer det.Jeg tok graviditetstest i dag morges, og jeg er heldigvis ikke gravid! Har jo kobberspiral, så skal i prinsippet ikle bli det uansett men... Vet jo at det fortsatt kan skje, så ville sjekke. Har legetime om noen uker. Er det noen som kjenner seg igjen og som vet hva det kan være? Alle symptomene har vært der like lenge som jeg har blødd. Anonymkode: 004d4...e51
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Det kan være pga kobberspiralen, men det kan også være noe med hormonene dine (stoffskiftet) eller mangel på noen vitaminer og mineraler. Det er ikke sikkert symptomene hører til samme sykdom eller problem. Anonymkode: adf0c...ed6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Dette hadde jeg ikke ventet noen uker med. Kom deg til legen fort. Anonymkode: b255d...9b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå