Gjest Unknown Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 jeg har nå i en mnd hatt vondt i hele kroppen, og den siste uka har jeg hatt lett feber. Mellom 37,5 (pleier å ha 36 til vanlig), og 38. Er ikke forkjølet eller noe, men kjennes ut som influensa. Har ikke matlyst og spiser nesten ingenting om dagen. Har den siste tiden også hatt VELDIG vondt i skuldra (hadde et uhell på moped hvor jeg falt i 40 km/t og landet på en fortauskant med skuldra, men har ikke hatt vondt før nå), og klarer ikke bruke armen eller anstrenge den.Skal til legen, men hva tror dere er galt?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Absolutt ingenting. Influensaen er enda ikke kommet til denne delen av verden, så fremst du ikke har vært i østen en tur, så kan du utelukke det også....Skuldra har sikkert bare fått deg en liten blødning inni og nå først er det blitt et lite press. Dette er heller ikke noe som må fikses, da det går over helt av seg selv... Anonymkode: d301a...eb3
Gjest Unknown Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Absolutt ingenting. Influensaen er enda ikke kommet til denne delen av verden, så fremst du ikke har vært i østen en tur, så kan du utelukke det også....Skuldra har sikkert bare fått deg en liten blødning inni og nå først er det blitt et lite press. Dette er heller ikke noe som må fikses, da det går over helt av seg selv...Anonymkode: d301a...eb3influensaen har kommet jo? Vet flere som har fått influensa, men takk for svar!
Maleficenta Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 jeg har nå i en mnd hatt vondt i hele kroppen, og den siste uka har jeg hatt lett feber. Mellom 37,5 (pleier å ha 36 til vanlig), og 38. Er ikke forkjølet eller noe, men kjennes ut som influensa. Har ikke matlyst og spiser nesten ingenting om dagen. Har den siste tiden også hatt VELDIG vondt i skuldra (hadde et uhell på moped hvor jeg falt i 40 km/t og landet på en fortauskant med skuldra, men har ikke hatt vondt før nå), og klarer ikke bruke armen eller anstrenge den.Skal til legen, men hva tror dere er galt? infeksjon i skulderen kanskje? Eller så er det bare influensa. Du burde uansett sjekket ut skulderen. Er den rød varm og hoven i tillegg?
Gjest Unknown Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 infeksjon i skulderen kanskje? Eller så er det bare influensa. Du burde uansett sjekket ut skulderen. Er den rød varm og hoven i tillegg?den er veldig hoven, varm og ganske rød. Har vondt på spesifikke punkter, og innimellom begynner det å prikke i fingrene
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Sepsis?Nei, det er det ihvertfall ikke.TS: ring legen og få time så fort som mulig Anonymkode: 593e1...871
Gjest Unknown Skrevet 3. desember 2015 #10 Skrevet 3. desember 2015 Nei, det er det ihvertfall ikke.TS: ring legen og få time så fort som mulig Anonymkode: 593e1...871har nå 37,6 med paracet i kroppen.. Tenkte egentlig å snakke med legevakten da legen min har lang ventetid, men er litt usikker på om dette er "ille" nok
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #11 Skrevet 3. desember 2015 Nei, det er det ihvertfall ikke.TS: ring legen og få time så fort som mulig Anonymkode: 593e1...871Kan vel ha fått sepsis som følge av en infeksjon i skulderen resultert av fallet? Men jeg er enig at å dra til lege er det mest fornuftige.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #12 Skrevet 3. desember 2015 Sepsis?! Tviler. Hvorfor tror du det?Tipper ts har fått seg en betennelse eller infeksjon i skulderen..du kan jo ringe legevakten å høre men tror nok det er mer hjelp å få hvis du bestiller hastetime hos legen din i morgen Anonymkode: e8e42...7b5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #13 Skrevet 3. desember 2015 Kan vel ha fått sepsis som følge av en infeksjon i skulderen resultert av fallet? Men jeg er enig at å dra til lege er det mest fornuftige.Det er nok ikke sepsis. Det er nok bare en lokal infeksjon. Du skal ikke drive å skremme folk, selv om jeg skjønner at det ikke var din intensjon. Bare ikke uttal deg om det har nå 37,6 med paracet i kroppen.. Tenkte egentlig å snakke med legevakten da legen min har lang ventetid, men er litt usikker på om dette er "ille" nokDu har ikke feber da. Du kan få hastetime hos legen. Da får du time på dagen. Anonymkode: 593e1...871 1
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #14 Skrevet 3. desember 2015 Det er nok ikke sepsis. Det er nok bare en lokal infeksjon. Du skal ikke drive å skremme folk, selv om jeg skjønner at det ikke var din intensjon. Bare ikke uttal deg om det Du har ikke feber da. Du kan få hastetime hos legen. Da får du time på dagen.Anonymkode: 593e1...871Ville heller vært føre var enn å undervurdere og ikke få hjelp. Men hvis ts ikke har feber er det nok ikke sepsis.
altflyter Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 Veldig vanskelig for fremmede mennesker på forum å bedømme det... Ville heller ventet på hva legen sier slik at du slipper å tenke på hundre diagnoser før du kommer inn der
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 har nå 37,6 med paracet i kroppen.. Tenkte egentlig å snakke med legevakten da legen min har lang ventetid, men er litt usikker på om dette er "ille" nokMen dette er vel ikke feber? Anonymkode: dac63...687
Maleficenta Skrevet 3. desember 2015 #17 Skrevet 3. desember 2015 Men dette er vel ikke feber?Anonymkode: dac63...687subfebril.
Maleficenta Skrevet 3. desember 2015 #18 Skrevet 3. desember 2015 den er veldig hoven, varm og ganske rød. Har vondt på spesifikke punkter, og innimellom begynner det å prikke i fingrene få sjekka det hos legen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå