Gå til innhold

følelser i sving for min ff..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. jeg begynte å snakke med en gutt for 3 uker siden og vi bestemte oss for å møtes sånn 5 dager etter. vi hadde samleie samme dagen..og vi har møttes sånn 3 helger nå. han har såvet over og alt. for meg er det så lett å bli knyttet til en person men jeg blir like fort såret. jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller si. jeg tror jeg vet at han ikke har følelser for meg for han tekster meg aldri om ikke jeg skriver noe konkret til han.. jeg vi bare ha noen som kan være intrisert i meg og hvordan jeg har det. Alt han vil er sex.. sex er greit det men jeg blir bare så fort knyttet til en person når sånne ting gjentar jeg på kort tid..

litt gutte råd og om hvordan skaffe en gutt sin oppmerksomhet hadde vært litt fint.

hva liker dere gutter? jeg er en jente som ikke er kjenert men kan være om gutten er det også. kos og intimitet er mye verd til meg for jeg trenger noen å være nær med. 

Anonymkode: a5b73...a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde bruke mye lenger tid før du blir intim med noen. 

Anonymkode: 49a20...091

• Liker 1
Skrevet

Du burde bruke mye lenger tid før du blir intim med noen. 

ja vet, ble litt revet med.

Anonymkode: a5b73...a87

Skrevet

Hvis du bruker mye mer tid med enn gutt/mann, før du gir deg hen, vil dere kanskje utvikle følleser for hverandre, og da er det knyttet et emosjonelt bånd FØR du har vært intim med han, så når dere da evt er intime, vil det båndet være der allikevel, og han vil være knytta til deg, nysgjerrig på deg, glad i deg. Sånn som du holder på nå, er du alt for lett tilgjengelig. Du gir jo alt på en gang. En mann trenger ikke gjøre noe, han trenger ikke kjenner deg engang før du sprer beina, dermed har dere ingen bånd når dere har vært intime, og han vil lettere kunne avvise deg. Håper du begynner å bli mye mer selektiv på hvem du slipper inn. Da vil også mannen føle seg mer spesiell, han vet at dette er ei dame som ikke legger seg på rygg med det første...Klem fra meg

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg er ganske lik deg der hvor jeg lett kan få følelser når jeg ikke burde ha det. Jeg har lært at sånne jenter som oss må være mer forsiktig med å legge seg i seng med gutter. Finn deg en mann som er interessert i å gjøre ting med deg. En som liker å sitte å prate med deg. Og la han vise det en stund. Hold deg til kyssing og at dere holder rundt hverandre. Så når du først gjør noe mer da, så er du mer sikker på at han også ønsker mer av deg enn bare sex. Ikke alle jenter er laget for å kunne ha ff eller ha ons.

Skrevet

Du innleder et sexforhold og så tror du at du plutselig skal få noe mer? 

Det er ikke slik det fungerer. Prøv igjen. 

Anonymkode: 64648...263

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...