Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Erdet galt å ha en fantasi om å sperme på brudekjolen til min søster? Hun er godt gift, og kjolen henger i en mørk og skitten kjeller.. Ikke fordi det er min søsters kjole, men fordi den er så silkeglatt og herlig.. Min fetish for kjoler som gjør at jeg har lyst til å sperme over den.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Med mindre din søster har overlatt kjolen sin til deg for sperming, synes jeg heller du bør kjøpe deg en fin sateng-/brudekjole for en billig penge på en bruktbutikk og sperme på den i stedet.

Skrevet

Forstår, men det er noe med spenningen med at det ikke er "lov" til å gjøre det.. Vet fra før av at kjolen er ødelagt uansett :)

Skrevet

Deilig med brudekjoler

Anonymkode: 0432a...2b7

Skrevet

Det er jo litt aparte, men kansje du kunne skaffe deg en egen kjole som du kunne sperme på? Brudekjoler går ofte i arv, og det ville nok være litt kleint om en datter eller kusine en gang skulle bli overlatt en kjole full av gamle sædflekker.

Skrevet (endret)

Du tenner på å sprute på ei kjole når du ikke får lov?

Mulig jeg er helt på jordet, men jeg trodde menn likte bedre at de faktisk fikk lov. Det er i hvertfall min erfaring.

Endret av skylady
Skrevet

Har en fetish for brudekjoler og ballkjoler i silkeglatt stoff, og enda bedre er det når jeg kjenner de som eier kjolen.

Er noe spennende med at en ikke har lov til å gjøre det også :) Har drømt om denne brudekjolen i flere år nå.. Sperme på den, og etterpå ødelegge den fulstendig!! :)

12144789_10153111015921850_2536597015044428010_n.jpg

Gjest lipgloss
Skrevet

dette er ikke greit,alt må være lov så lenge en ikke skader andre eller ødelegger andres eiendom.

syns du skal skaffe deg din egen brudekjole jeg,er tenninga at den er brukt kan du finne den på finn.no

Skrevet

Må kjenne eieren av kjolen, og at de IKKE vet at jeg gjør det :) efor fantasien min er så komplisert..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Så klart du kan gjøre det. Om den bare henger i en kjeller, så kan du levere en god sprut på den.. Have fun! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...