sateng Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Erdet galt å ha en fantasi om å sperme på brudekjolen til min søster? Hun er godt gift, og kjolen henger i en mørk og skitten kjeller.. Ikke fordi det er min søsters kjole, men fordi den er så silkeglatt og herlig.. Min fetish for kjoler som gjør at jeg har lyst til å sperme over den..
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Med mindre din søster har overlatt kjolen sin til deg for sperming, synes jeg heller du bør kjøpe deg en fin sateng-/brudekjole for en billig penge på en bruktbutikk og sperme på den i stedet.
sateng Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2015 Forstår, men det er noe med spenningen med at det ikke er "lov" til å gjøre det.. Vet fra før av at kjolen er ødelagt uansett
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Deilig med brudekjoler Anonymkode: 0432a...2b7
Mann 42 Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Det er jo litt aparte, men kansje du kunne skaffe deg en egen kjole som du kunne sperme på? Brudekjoler går ofte i arv, og det ville nok være litt kleint om en datter eller kusine en gang skulle bli overlatt en kjole full av gamle sædflekker.
skylady Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Du tenner på å sprute på ei kjole når du ikke får lov?Mulig jeg er helt på jordet, men jeg trodde menn likte bedre at de faktisk fikk lov. Det er i hvertfall min erfaring. Endret 3. desember 2015 av skylady
sateng Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2015 Har en fetish for brudekjoler og ballkjoler i silkeglatt stoff, og enda bedre er det når jeg kjenner de som eier kjolen.Er noe spennende med at en ikke har lov til å gjøre det også Har drømt om denne brudekjolen i flere år nå.. Sperme på den, og etterpå ødelegge den fulstendig!!
Gjest lipgloss Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 dette er ikke greit,alt må være lov så lenge en ikke skader andre eller ødelegger andres eiendom.syns du skal skaffe deg din egen brudekjole jeg,er tenninga at den er brukt kan du finne den på finn.no
sateng Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2015 Må kjenne eieren av kjolen, og at de IKKE vet at jeg gjør det efor fantasien min er så komplisert..
torbis Skrevet 15. februar 2016 #10 Skrevet 15. februar 2016 Så klart du kan gjøre det. Om den bare henger i en kjeller, så kan du levere en god sprut på den.. Have fun!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå