Gå til innhold

Nåla i høystakken...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...eller rettere sagt, nåla i nålestakken (enda vanskeligere å finne!)

Jeg liker en kar som bor i samme by som meg, og som jeg ser her og der i blant, i ulike sammenhenger. Som regel er det helt tilfeldig hvor jeg ser han, på konsert, på butikken, i byen osv. Jeg kunne virkelig tenkt meg å bli kjent med han, men jeg aner ikke hva han heter, hvor han bor, jobber, eller hvem han vanker sammen med. Nå har jeg trålet vennelistene til facebookvenner som kan være sannsynlig at er venner med han, selv om jeg ikke aner om han er på facebook. Jeg søkte på bilnummeret hans på "hvem eier bilen", men fikk ikke opp noe navn, så nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre for å finne ut hvem han er. (Føler meg som verdens største stalker :sjenert: ) Noen tips til hvordan jeg kan finne min mystiske mann?

Anonymkode: dcf30...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får holde øynene dine åpne og ved neste anledning gripe fatt i ham og spørre hva han heter ... ikke værre enn det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller rettere sagt, nåla i nålestakken (enda vanskeligere å finne!)

Jeg liker en kar som bor i samme by som meg, og som jeg ser her og der i blant, i ulike sammenhenger. Som regel er det helt tilfeldig hvor jeg ser han, på konsert, på butikken, i byen osv. Jeg kunne virkelig tenkt meg å bli kjent med han, men jeg aner ikke hva han heter, hvor han bor, jobber, eller hvem han vanker sammen med. Nå har jeg trålet vennelistene til facebookvenner som kan være sannsynlig at er venner med han, selv om jeg ikke aner om han er på facebook. Jeg søkte på bilnummeret hans på "hvem eier bilen", men fikk ikke opp noe navn, så nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre for å finne ut hvem han er. (Føler meg som verdens største stalker :sjenert: ) Noen tips til hvordan jeg kan finne min mystiske mann?

Anonymkode: dcf30...ffb

Er det ikke bare å snakke med ham når du ser ham da...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får holde øynene dine åpne og ved neste anledning gripe fatt i ham og spørre hva han heter ... ikke værre enn det!

Det må jeg, men det går liksom så lang tid mellom hver gang jeg dumper bort i han, at jeg vet ikke om jeg er tålmodig nok ;)

Er det ikke bare å snakke med ham når du ser ham da...?

Klart det, men de to siste gangene jeg har sett han, har han hatt med seg datteren sin, og da ble det ikke bare - bare likevel.

Takk for svar, begge to :)

Anonymkode: dcf30...ffb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er TS i denne tråden, og kan nå melde om at jeg har lokalisert Mr John Doe på facebook, så nå vet jeg hvem han er! :hoppe:
Da begynner jo tankene å vandre til hvordan jeg kan gå fram videre...
Jeg tør ikke legge han til som venn, for jeg kjenner han ikke, og det er ikke sikkert han kom til å ville være venn med meg på facebook. Da ville forsåvidt problemet være løst, for da skjønner jeg at han ikke er interessert. Samtidig tenker jeg at å sende han en sms kan være en løsning, men det virker vel helt crazy? 

Hvordan ville du reagert hvis en du bare vet hvem er, sendte deg en sms hvor hun uttrykker interesse for å bli kjent med deg? 

Anonymkode: dcf30...ffb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Ts, du skremmer meg

Hvorfor?

Anonymkode: dcf30...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ham til som Facebook-venn og send en melding der. SMS føles av en eller annen grunn skumlere.

Anonymkode: 2fb3f...a01

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da er facebook bedre. sms fra noen man ikke selv har gitt nummeret sitt til er creepy med stor C  !

Anonymkode: ab965...448

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 😊 Da dropper jeg sms! Men er det ikke rart å få venneforespørsel fra en du bare så vidt har smilt til ved tilfeldige møter?

Anonymkode: dcf30...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arca skrev:

Vet du om han er singel?

Nei, men han står ikke i noe forhold på facebook, uten at det behøver å bety noe.

Anonymkode: dcf30...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du får vel bare skrive til han på fb da. :)

Det beste hadde jo vært å ta kontakt direkte, men det er jo ikke alltid anledningen byr seg når man er på samme sted, eller at man finner motet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 2.12.2015 at 23.09, AnonymBruker skrev:

...eller rettere sagt, nåla i nålestakken (enda vanskeligere å finne!)

Jeg liker en kar som bor i samme by som meg, og som jeg ser her og der i blant, i ulike sammenhenger. Som regel er det helt tilfeldig hvor jeg ser han, på konsert, på butikken, i byen osv. Jeg kunne virkelig tenkt meg å bli kjent med han, men jeg aner ikke hva han heter, hvor han bor, jobber, eller hvem han vanker sammen med. Nå har jeg trålet vennelistene til facebookvenner som kan være sannsynlig at er venner med han, selv om jeg ikke aner om han er på facebook. Jeg søkte på bilnummeret hans på "hvem eier bilen", men fikk ikke opp noe navn, så nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre for å finne ut hvem han er. (Føler meg som verdens største stalker :sjenert: ) Noen tips til hvordan jeg kan finne min mystiske mann?

Anonymkode: dcf30...ffb

Hvordan er det mulig å ikke få opp navnet på bilnummeret? Jeg trodde det var offentlig informasjon? 

Jeg startet å date en fyr jeg var usikker på, og jeg fant han ved hjelp av bilnummeret... 

Anonymkode: 519c2...285

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Arca skrev:

Tja, du får vel bare skrive til han på fb da. :)

Det beste hadde jo vært å ta kontakt direkte, men det er jo ikke alltid anledningen byr seg når man er på samme sted, eller at man finner motet.

Jeg vil aller helst ta kontakt hvis jeg møter på han, motet har jeg 😊

Jeg får tenke litt på saken. Takk for svar 😊

Anonymkode: dcf30...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig å ikke få opp navnet på bilnummeret? Jeg trodde det var offentlig informasjon? 

Jeg startet å date en fyr jeg var usikker på, og jeg fant han ved hjelp av bilnummeret... 

Anonymkode: 519c2...285

Jeg tok feil av bilen :sjenert:

Anonymkode: dcf30...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😊 Da dropper jeg sms! Men er det ikke rart å få venneforespørsel fra en du bare så vidt har smilt til ved tilfeldige møter?

Anonymkode: dcf30...ffb

Trenger du absolutt legge ham til venn da? :P I første omgang kunne det jo kanskje vært litt greiere å sende melding først - selvsagt om det går da. Blir jo noe annet hvis ikke. Bare hva jeg tenker :)

Endret av Lofotfrøken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😊 Da dropper jeg sms! Men er det ikke rart å få venneforespørsel fra en du bare så vidt har smilt til ved tilfeldige møter?

Anonymkode: dcf30...ffb


Du må såklart skrive en innboks melding til han samtidig hvor du forteller hvorfor du legger han til og at du har sett han og at kanskje han har lagt merke til deg også :)

Anonymkode: ab965...448

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lofotfrøken skrev:

Trenger du absolutt legge ham til venn da? :P I første omgang kunne det jo kanskje vært litt greiere å sende melding først - selvsagt om det går da. Blir jo noe annet hvis ikke. Bare hva jeg tenker :)

Problemet med å sende han en melding i innboksen på facebook når en ikke er venner der, er vel at den havner under "meldingsforespørsler", og da er det ikke sikkert han finner den. 

Anonymkode: dcf30...ffb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. desember 2015 at 23.09, AnonymBruker skrev:

...eller rettere sagt, nåla i nålestakken (enda vanskeligere å finne!)

Jeg liker en kar som bor i samme by som meg, og som jeg ser her og der i blant, i ulike sammenhenger. Som regel er det helt tilfeldig hvor jeg ser han, på konsert, på butikken, i byen osv. Jeg kunne virkelig tenkt meg å bli kjent med han, men jeg aner ikke hva han heter, hvor han bor, jobber, eller hvem han vanker sammen med. Nå har jeg trålet vennelistene til facebookvenner som kan være sannsynlig at er venner med han, selv om jeg ikke aner om han er på facebook. Jeg søkte på bilnummeret hans på "hvem eier bilen", men fikk ikke opp noe navn, så nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre for å finne ut hvem han er. (Føler meg som verdens største stalker :sjenert: ) Noen tips til hvordan jeg kan finne min mystiske mann?

Anonymkode: dcf30...ffb

Alle biler er registrerte. Jeg pleide å ringe statens veivesen eller sende sms til tlfnummeret dems ( står oppført på sida åssen nummer du sksl bruke til å finne bileier) da jeg ofte trengte å vite eier av bil på den gamle jobben min.

Anonymkode: 89736...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...