Equestrian Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Hei, har et problem.Jeg bruker lang tid på å komme men kjæresten kommer etter 2min.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han bare ruller over på siden, jeg jeg blir plutselig lei meg og potte sur uten at jeg egentlig mener det. Er dette normalt? Etter sist gang dette skjedde så sa han på tlf at han nesten mista lysta og ikke hadde no særlig sexlyst mer, er det vanlig å reagere slik som meg? Bare ligger der frustert.. sist rant det tårer pga dette. Og det virker som han har mista lysta allerede.. :((
Gjest Tamsi Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Han prøver ikke engang? Han høres utrolig egoistisk ut, selvsagt er det vanlig å reagere på det. Om han ikke gidder ta seg tid til det så gidder ikke du ta deg tid til han. Right? Ikke vær sammen med noen som får deg til å gråte.Jeg kommer nesten aldri jeg heller, men kjæresten gjør sitt beste allikevel, er det noen som blir lei seg her så er det til slutt han. Mange sliter med å komme!
Gjest Money Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Hva skal man si. Kommer du vaginalt uten hjelpemidler? Dette er jo i såfall kjempefint. For det første kan det jo være litt lurt å snakke om dette, uten at det skal være noe press eller frustrasjon.Så er det om å finne løsninger. Hvis han mister lysten, er det for mange rutiner?Hva om du tar kontrollen og stopper opp hvis han er på vei til å komme, og fortsette igjen. Vær bestemt og ta kontrollen, dette er jo uansett veldig sexy. Ellers kan han jo komme først ved at du suger han, eller at han rett og slett får deg til å komme først.
kattaa Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Med mindre det er et ONS så er det ikke uvanlig å reagere på at sexpartneren bare er egoistisk.Du får ta saken i egne hender. Når han er kåt så får du be ham om å vente i stuen. Si at du skal rope på ham når du er ~2 minutter unna orgasme. Hvis han ikke har tenkt å skjerpe seg, og ikke tåler at du er like egoistisk så er det bare å finne deg noen andre hvis du vil ha et bedre sexliv.Høres også veldig rart ut at han mister sexlysten av at du ikke syns sexen er bra. Virker jo ikke som at han prøver å tilfredsstille andre enn seg selv.. at det da skal være så turn-off at du også ønsker å bli tilfredsstilt høres bare rart ut. 1
Equestrian Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2015 Han prøver ikke engang? Han høres utrolig egoistisk ut, selvsagt er det vanlig å reagere på det. Om han ikke gidder ta seg tid til det så gidder ikke du ta deg tid til han. Right? Ikke vær sammen med noen som får deg til å gråte.Jeg kommer nesten aldri jeg heller, men kjæresten gjør sitt beste allikevel, er det noen som blir lei seg her så er det til slutt han. Mange sliter med å komme!Sant det, han prøver ikke engang.. Han bare kommer selv også "ups, jeg kunne ikke styre meg .. sorry" jeg blir bare så lei meg å frustrert for det har skjedd en del ganger :/ Altså han spør om jeg har kommet og jeg svarer nei "oh, fuck" sier han.. så blir jeg bare liggende der og han bare bestemmer se for å gå.
Equestrian Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2015 Hva skal man si. Kommer du vaginalt uten hjelpemidler? Dette er jo i såfall kjempefint. For det første kan det jo være litt lurt å snakke om dette, uten at det skal være noe press eller frustrasjon.Så er det om å finne løsninger. Hvis han mister lysten, er det for mange rutiner?Hva om du tar kontrollen og stopper opp hvis han er på vei til å komme, og fortsette igjen. Vær bestemt og ta kontrollen, dette er jo uansett veldig sexy. Ellers kan han jo komme først ved at du suger han, eller at han rett og slett får deg til å komme først.Kommer uten hjelpemidler, men han har jo ikke intressert seg for å hjelpe heller så. Tror nesten ikke jeg rekker å stoppe han før han har kommet liksom.. går så alt for kjapt. Er ikke veldig keen på å suge egentlig :s
Equestrian Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2015 Med mindre det er et ONS så er det ikke uvanlig å reagere på at sexpartneren bare er egoistisk.Du får ta saken i egne hender. Når han er kåt så får du be ham om å vente i stuen. Si at du skal rope på ham når du er ~2 minutter unna orgasme. Hvis han ikke har tenkt å skjerpe seg, og ikke tåler at du er like egoistisk så er det bare å finne deg noen andre hvis du vil ha et bedre sexliv.Høres også veldig rart ut at han mister sexlysten av at du ikke syns sexen er bra. Virker jo ikke som at han prøver å tilfredsstille andre enn seg selv.. at det da skal være så turn-off at du også ønsker å bli tilfredsstilt høres bare rart ut.Smart!! Altså han blir sur på meg hver gang jeg blir sånn, sist så lå jeg vel nesten i en time å bare gråt. Han blir sur på meg og sier han ikke vil ha sex mer for han mista lysta til det når jeg oppfører meg sånn. Har prøvd å hinte til sex flere ganger men siden jeg ble sånn i forrige uke så virker det som han ikke vil mer og han er ikke så ofte kåt som før..
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Eh det er DU som burde miste interessen for han, og ikke han for deg! Om han ikke greier å holde på lengre enn i to minutter så har han et STORT problem, og om han ikke gidder å trene seg opp til å holde lenger, og ikke gidder å se viktigheten av at du også skal bli tilfrestilt under samleie så er han ikke noe å samle på! Guttunge! Anonymkode: 7e6b0...8c8 3
Gjest Tamsi Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Sant det, han prøver ikke engang.. Han bare kommer selv også "ups, jeg kunne ikke styre meg .. sorry" jeg blir bare så lei meg å frustrert for det har skjedd en del ganger :/ Altså han spør om jeg har kommet og jeg svarer nei "oh, fuck" sier han.. så blir jeg bare liggende der og han bare bestemmer se for å gå.Han bare går også, ja... Litt av en type.Om du ønsker å gå videre med dette bør du fortelle hvordan du liker det, og ikke la han begynne på selve sex-delen før forspill. Tar han ikke hensyn til deg da fortjener han deg ikke.
Equestrian Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2015 Eh det er DU som burde miste interessen for han, og ikke han for deg! Om han ikke greier å holde på lengre enn i to minutter så har han et STORT problem, og om han ikke gidder å trene seg opp til å holde lenger, og ikke gidder å se viktigheten av at du også skal bli tilfrestilt under samleie så er han ikke noe å samle på! Guttunge!Anonymkode: 7e6b0...8c8Han klarer ikke mer en to min, virker ikke som han har prøvd å trene seg opp til å holde lenger på alle de gangene heller. Han hjelper meg ikke no heller så.. Jeg har prøvd å klenge meg på han men han er ikke no kosete lenger heller etter sist gang, det er et kyss iblant og resten er han sur.. ingen interesse for mer en et par nuss.. også blir han veldig fort sur på meg av ingenting.. Han skylder på en knekt tann men jeg tror ikke det er den heletiden heller..Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt
Equestrian Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2015 Han bare går også, ja... Litt av en type.Om du ønsker å gå videre med dette bør du fortelle hvordan du liker det, og ikke la han begynne på selve sex-delen før forspill. Tar han ikke hensyn til deg da fortjener han deg ikke.har hatt greit forspill, men er som vanlig bare kyssing.. Men nå har han ikke villet kose siden i forrige uke..
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #12 Skrevet 3. desember 2015 Snille gutter blir kastet ut av damene. Utolmodige idioter som dette ser ikke damene engang et problem med. Også lurer man på hvorfor livet gikk som det gikk! Anonymkode: 3635f...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #13 Skrevet 3. desember 2015 Hei, har et problem.Jeg bruker lang tid på å komme men kjæresten kommer etter 2min.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han bare ruller over på siden, jeg jeg blir plutselig lei meg og potte sur uten at jeg egentlig mener det. Er dette normalt? Etter sist gang dette skjedde så sa han på tlf at han nesten mista lysta og ikke hadde no særlig sexlyst mer, er det vanlig å reagere slik som meg? Bare ligger der frustert.. sist rant det tårer pga dette. Og det virker som han har mista lysta allerede.. :((Har ikke denne typen din en tunge da ? Insister på att han slikker deg til orgasme før han får stikke pikken inn da vel :-) Anonymkode: 83fea...cfa 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #14 Skrevet 3. desember 2015 Har ikke denne typen din en tunge da ? Insister på att han slikker deg til orgasme før han får stikke pikken inn da vel :-) Anonymkode: 83fea...cfaSignerer dette, han får bruke tunga og fingrene , eller get the fuck out ! Anonymkode: 7e6b0...8c8
Mann 42 Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 Hei, har et problem.Jeg bruker lang tid på å komme men kjæresten kommer etter 2min.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han bare ruller over på siden, jeg jeg blir plutselig lei meg og potte sur uten at jeg egentlig mener det. Er dette normalt? Etter sist gang dette skjedde så sa han på tlf at han nesten mista lysta og ikke hadde no særlig sexlyst mer, er det vanlig å reagere slik som meg? Bare ligger der frustert.. sist rant det tårer pga dette. Og det virker som han har mista lysta allerede.. :((Du må ta det opp med partneren din. Hvis han ikke holder mer enn et par minutter etter at han trenger inn i deg, så må dere kanskjesette av litt tid til forspill, slik at du kan komme nær nok en orgasme til at dere kommer dit sammen. Evt at du får din før han får sin. Hvis han ikke vil være med på å gjøre noen forandringer, så må du antakelig vurdere hvilke andre kvaliteter han har, og om de er gode nok til å ha et generelt utilfredsstillende sexliv med ham så lenge forholdet varer.
altflyter Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 Han høres litt egoistisk ut, men om det er noen trøst er det mange jenter som ikke kommer i det hele tatt under sex
Mann 42 Skrevet 3. desember 2015 #17 Skrevet 3. desember 2015 har hatt greit forspill, men er som vanlig bare kyssing.. Men nå har han ikke villet kose siden i forrige uke..Kyssing er ikke forspill. Forspill er stimuleing som får deg så kåt at du føler at det virkelig går noe sted, om du skjønner. Forspill er kjærtegn over det hele, fingring, kyssing av bryster, nafsing og småbitt og oralsex. Kyssing er hyggelig nok, men forspill er det ikke. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå