AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Det svir når jeg tisser. Altså, når jeg tissa. Ikke når jeg tisser.. har hatt uvi før. Men da var det jo blod i det. Nå er det noe annet. Jeg suger på å drikke, har hørt det kan gjøre at man får slik? Jeg vet ikke. Jeg har et par tabletter fra sist jeg har uvi. Penomax. Frister bare å ta det for å sjekke om det hjelper?! Men en annen ting er jo at jeg skulle hatt mensen for over en måned siden. Så vet jeg heller ikke om det er derfor jeg har litt vondt i korsryggen og nederst i magen på en måte.. men har heller ikke fått de vanlige symptomene på at mensen er på vei. Ah, blir litt beskymret av alt dette her. Trenger noen råd... Anonymkode: 79bd9...ced
Charlie96 Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Unnskyld mange skrivefeil. Skrev dette litt for fort tror jeg.......
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Gå til legen. Anonymkode: 38e94...70a
Honey Dew Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Lege. Begynn ikke med egenmedisinering. Det kan være at du trenger annen og sterkere typer antibiotika. Det er forksjellige bakterier som kan skape uvi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå