Aristoteles Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Jeg er drittlei mors sabotasje av alt! Aldri kan hun bytte helg om vi skal noe, mens hun bare parkerer ungene her om hun selv skal bort. Og som en som ikke vil lage kvalme foran ungene og få dem il å føle at ingen vil ha dem, så tar jeg selvsagt mot.Nå nærmer det seg jul og jeg sa fra til henne om at jeg hadde bestilt et par sko datteren vår ønsker seg, og hva skjer? Hun har bestilt nøyaktig de samme skoene, og gitt de til datteren nå.Jeg har forsøkt å ha et greit forhold til henne, men nå gidder jeg ikke mer. Hun har ingen grunn til å være bitter, det var hun som ville skilles, så det kan ikke være noe annet enn ren djevelskap. Min nye kone har også fått nok, og sier hun flytter ut om jeg ikke setter foten ned.Det er mye snakk om fedre som ikke bidrar nok, men det finnes fullt av infame kjerringer også!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Har dere ikke kontrakt på dette? Altså om hvem som har barna når osv. Du får bare følge den kontrakten til punkt og prikke, og hvis ikke får du melde inn! Dette er ikke akseptabelt.Når det gjelder hva du kjøper til din datter, la være å fortelle mor det? Dere kan bli enige om hva dere trenger av nødvendige klær (uteklær, sko osv), men de andre småkjøpene kan du fint fortelle om ETTER du faktisk har gitt de til barna(et). Anonymkode: 280df...426
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå